fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועצת חוף הכרמל פועל להנגיש את חוף הים לנכים

עגלת האקסטרים (צילום: יוסי גבאי)
עגלת האקסטרים (צילום: יוסי גבאי)

לאחרונה נחשפו באגף המוניציפאלי של מועצת חוף הכרמל למקרים בהם לא היה ניתן לספק מענה איכותי ומספק לצרכים מיוחדים בחופי הים ובטיולים של בתי הספר שדורשים ציוד מיוחד לנכים.

עגלת האקסטרים (צילום: יוסי גבאי)
עגלת האקסטרים (צילום: יוסי גבאי)

יוסי גבאי, אחראי החופים והתברואה של המועצה: "לאחר התייעצות עם חברה בעלת ניסיון עשיר בתחום ועם הורה לתלמיד בעל מוגבלות בחנו את השוק הקיים כדי למצוא מתקן ראוי לשימוש גם במקומות בהם קיימת בעיית נגישות קשה", הוא מתאר. "בתוך כך הוחלט לצאת לרכש של עגלת נכים אקסטרים, המאפשרת שלל אביזרים לקיום כל סוג פעילות שטח כגון: כניסה למים, סקי שלג ועוד. עגלת האקסטרים מצטרפת למאמץ שהושקעו בכלל החופים המוכרזים של המועצה בשנים האחרונות. בכלל עמדות המציל ניתן לקבל עגלת נכים המיועדת לכניסה למים וסככות צל נגישות. את העגלה ניתן לקבל בהתאם להנחיות בשילוט המוצב בחוף הרחצה בשעות הפעילות בלבד בעונת הרחצה, כפי שמפורסם מעת לעת . את עגלת האקסטרים ניתן לקבל בתיאום טלפוני מראש לטובת תלמידי בתי הספר והגנים של המועצה במשרדי האגף המוניציפאלי, או דרך מתנדבת פעילה שלנו בקיבוץ עין כרמל, אופרי, בטלפון 050-7548320, שתרכז את הבקשות ותמסור את הכיסא בתאום מראש".

ראש מועצת חוף הכרמל כרמל סלע:: "אנו רואים לנגד עיננו את שילובם של בעלי המוגבלויות בפעילויות היום יום ושמחים להנגיש לאוכלוסיית חוף הכרמל את כיסא האקסטרים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות