fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוהנת אמצע החיים

ענת לב אדלר, עיתונאית, מרצה, יזמית וסופרת, שקלה לשבור מסגרות כשהגיע לפתחה משבר אמצע החיים, אבל אז אזור הנוחות ניצח ואת המסע שלה עשתה דרך הדמות המרכזית של רב המכר שכתבה. אתמול, שישי, היא התארחה במסעדת ברוניתא בזכרון יעקב והשאירה טעם של עוד
"לדלג כל פעם מערוגה לערוגה אחרת - זה לא כיף". ענת לב אדלר (צילום: נתי ממן)
"לדלג כל פעם מערוגה לערוגה אחרת - זה לא כיף". ענת לב אדלר (צילום: נתי ממן)

 

כשענת לב אדלר, עיתונאית, מרצה, יזמית וסופרת, הוציאה לפני שנתיים וחצי את ספר הפרוזה שכתבה, "כותבת ומוחקת אהבה", הייתה לכך משמעות גדולה עבורה, אך היא לא יכלה לצפות את גל ההתעניינות הגדול והעיסוק הרב שעורר הספר.

הספר מגולל את סיפורה של אישה נשואה המטלטלת את הספינה של חייה במשבר אמצע החיים, כשהיא נסחפת לרומן מחוץ לנישואים ולומדת בדרך שיעור חשוב על חייה ומשמעותם. לא זו בלבד שהספר נמכר ביותר מ-40 אלף עותקים, קהל הקוראות גם ביקש במפגיע מלב אדלר לשמוע ממנה עוד בנושא. מחר, חמישי, 14.1, היא מגיעה להרצות במסעדת ברוניתא שבזכרון יעקב, וב-21.1 תגיח שוב להרצות בצפון, הפעם בנופית.

"לא עשיתי שום שינוי בחיים ולא החלפתי את החלומות". ענת לב אדלר (צילום: נתי ממן)
"לא עשיתי שום שינוי בחיים ולא החלפתי את החלומות". ענת לב אדלר (צילום: נתי ממן)

 

לב אדלר, תושבת תל אביב, בת 47, נשואה ואם לשניים (17 ו-15) היא עיתונאית ותיקה ב"ידיעות אחרונות". היא עורכת מאז 1997 את כפולת הלייף סטייל והנשים של "24 שעות" בעיתון, והוציאה סדרת ספרי מתנה ויומנים שבועיים ובהם טיפים שימושיים לנשים בנושאים כמו משפחה, כסף ועבודה, תזונה, אמהות עובדות, יין וכל דבר שעשוי לעניין נשים. לכך הוסיפה את סדרת ההרצאות שאחרי הספר לאחר שנענתה לדרישה שהתעוררה מצד הקהל. "אחרי שהספר יצא, פנו אלי קוראות ושאלו אם אני מרצה", היא מספרת. "לא הרציתי לפני כן, ולאור הבקשות בניתי הרצאה שמדברת על מסע אמצע החיים. לא צריך לקרוא את הספר כדי להבין את ההרצאה. אני שואלת בה: מה קורה לנו? משהו מתרחש בין השנים 50-35 ובמהלכו אנחנו עוצרים רגע ומחשבים מסלול מחדש, מסתכלים על חיינו לאחור, על מה שעשינו והשגנו, מסתכלים קדימה, על מה שעוד מצפה לנו, ושואלים את עצמנו שאלות שפעם לא היה לנו אומץ לשאול. אולי זה כי הילדים קצת גדלו, אנחנו יודעים יותר מה אנחנו עושים בקריירה ויש לנו יותר זמן לחשוב על מה שקורה לנו, ואנחנו לא מוכנים יותר להתפשר ולספר לעצמנו תירוצים, להתפשר על עבודה שלא אוהבים או על זוגיות שחוקה".

 

הכתבה המלאה ביום שישי ב"כל זכרון" ובמהדורה הדיגיטלית

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות