fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר מרצ בזכרון יעקב סער צוק תומך בתמר זנדברג לראשות המפלגה

מימין: סער צוק ותמר זנדברג (צילום: פרטי)
מימין: סער צוק ותמר זנדברג (צילום: פרטי)

יו"ר סניף מרצ של זכרון יעקב, סער צוק, הכריז ביום שבת האחרון על תמיכתו בחברת הכנסת תמר זנדברג לראשות מרצ, בכנס תמיכה בזכרון יעקב שנערך בביתו של צוק.

צוק: "לאחר פרישתה מההתמודדות של ראשת מרצ, זהבה גלאון, ההחלטה לתמוך בתמר זנדברג היתה לא פשוטה. מרצ זקוקה למנהיג שיוכל להוביל אותנו לקראת ניצחון בבחירות והפיכתה של מרצ למפלגה גדולה יותר ומשפיעה יותר, ותמר היא המנהיגה המתאימה לכך. תמר הוכיחה את עצמה כחברת כנסת ערכית ומצטיינת, כמי שמשקפת בפעילותה את כלל ערכי מרצ, ובהם את השותפות היהודית ערבית שהיא אחת מאבני היסוד של מרצ, התמיכה במאבק הגז ובציבור החילוני בפרט, המאבק בשחיתות השלטונית והדבקות בערכי השוויון והצדק. ב-22 לחודש נבחר בתמר זנדברג למען מרצ חזקה וגדולה, גם בזכרון יעקב אנחנו הישראלים שנלחמים בשביל הארץ הזאת. יותר מדי זמן ניסו לגרום לנו לחשוב שאנחנו לא מספיק טובים. התקופה הזו נגמרה. אנחנו כל מה שטוב בחברה הישראלית. ערכים זו לא מילה גסה, ערכים זה מה שעליהם נבנתה המדינה הזו. חזרנו להאמין בעצמנו, והציבור חזר אלינו".

מימין: סער צוק ותמר זנדברג (צילום: פרטי)
מימין: סער צוק ותמר זנדברג (צילום: פרטי)

תמר זנדברג: "ישראל פשוט חייבת ללכת לבחירות למען העתיד שלה. לראש הממשלה הזה ולמפלגת השלטון אין מנדט מוסרי וציבורי יותר, במקום זה, מעדיפות השותפות הקואליציוניות לנהל פייק-משבר קואליציוני ולסחוט עוד איזה חוק מיותר או תקציב עקום, במקום לעשות את הדבר המוסרי ולפרק את הממשלה. כל חברי מפלגות הקואליציה הזאת יזכרו בספרי ההיסטוריה כחסרי חוליות ופחדנים, שבחרו להשתיק את השחיתות ולשחק באיזה משחק לא מובן לפי חליל הבחירות של נתניהו. נתניהו קורא את הסקרים הפנימיים שלו, זאת ההתמכרות שלו. הוא מנסה תמיד לחשב איך לצאת לבחירות ומתי לצאת. הוא יודע שהציבור כבר לא איתו והוא גם יודע שכתב האישום מתקרב ואל מול הניסיון שלו לנהל את המדינה על פי האינטרסים האישיים והצרים שלו, מפלגות הקואליציה פשוט משתפות פעולה כמו פוליטיקאים קטנים. השחיתות השלטונית היא רק קצה הקרחון של הבעיות של החברה הישראלית. היא תוצאה בלתי נמנעת של 50 שנות כיבוש ושל מדיניות חברתית-כלכלית שיצרה פערים אדירים, הפכה את הרווחים לחזות הכל, דאגה לאינטרסים של מעטים על חשבון האינטרסים של הרבים, והפכה את היחסים בין הון לשלטון ללגיטימיים. השחיתות הזו מתאפשרת בגלל צמצום המרחב הדמוקרטי, ועושה שימוש בגזענות כדרך להגן על עצמה. היא פועל יוצא של מדיניות רבת שנים שמקריבה את ההווה של כולנו ומסכנת את עתידנו, לטובת מי שנהנים מהשיטה הקיימת ומשגשגים בזכותה. לכן חשוב כל-כך להיאבק נגד השחיתות השלטונית, אך לא רק. לא מספיק להיאבק נגד, צריך להיאבק בעד: בעד שלום ישראלי-פלסטיני. בעד מדיניות חברתית-כלכלית שוויונית, שמעדיפה את הרווחה של הרבים ולא את הרווחים של המעטים. מדיניות בה אוצרות הטבע של כולנו משמשים משאב לשיפור החינוך, הבריאות, התחבורה הציבורית ומנוהלים באחריות כלפיי הסביבה, ואינם ניתנים כמתנה למספר טייקונים. בעד חברה דמוקרטית, עם שוויון מלא בין יהודים וערבים. בעד חברה צודקת ושוויונית, ללא אפליה והדרה של מזרחים, יוצאי אתיופיה, יוצאי ברית המועצות או חרדים. בעד חברה שיש בה שוויון מגדרי, בה נשים ירגישו בטוחות בכל מקום, ולא ישתכרו פחות מגברים. בעד מדינה בה גם אם יש אזורים מרוחקים, אין פריפריה – כי כולנו במרכז. בחברה כזו גם השחיתות תהיה זיכרון עבר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות