fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ידע זה כוח

הרצאה של עיתונאי על,טיפים מצוינים לדיאטה, הנופים של ארץ ישראל. האירועים הבאים בשרון משלבים אינלקטואליה, ידע חשוב, בריאות וטבע. יותר טוב מזה יכול להיות?
מלחמת התרבויות. אורן נהרי (צילום באדיבותו)
מלחמת התרבויות. אורן נהרי (צילום באדיבותו)

אורן נהרי
העיתונאי יתן הרצאה בשם מלחמת התרבויות : המערב, האיסלאם, סין, רוסיה – מי ינצח במאבק על העולם? בשנת 1993 פרסם סמואל הנטינגטון את מאמרו פורץ הדרך מלחמת התרבויות. לתפישתו של הנטינגטון הציביליזציות (התרבויות) השונות בעולם מתמודדות ביניהן על השליטה בו. בהרצאה מוצגים עיקרי התיאוריה, ההתנגדויות לה וכיצד המציאות והתיאוריה משתלבות, למשל: במאבקים בין ארה"ב לסין, בטרור האסלאמי וכו'. דרך אנקדוטות מוצג האופן בו נראית ההיסטוריה בעיניים מוסלמיות, בעיניים סיניות, היכן משתלבת ישראל בתמונת העולם הזאת ומדוע המושג מלחמת התרבויות הפך פופולארי כל כך.

מרכז אמנויות הבמה, פרדס חנה, ראשון 1.2.15 בשעה 20:30, לפרטים: 6378551- 04

 

מלחמת התרבויות. אורן נהרי (צילום באדיבותו)
מלחמת התרבויות. אורן נהרי (צילום באדיבותו)

 

וויפלאש

סרט. אנדרו, סטודנט צעיר בקולג', חולם להיות מוזיקאי מצליח. המורה שלו למוזיקה, פלטשר מעביר אותו משטר לימודים אינטנסיבי ולא שגרתי. שיטת הלימוד של פלטשר מוכיחה עצמה וגורמת לאנדרו לצבור ביטחון עצמי כמתופף, אך מרחיקה אותו מאביו, מחברתו ומחייו הקודמים. במאי: דמיין צ'אזל. שחקנים: מיילס טלר, ג'יי.קיי. סימונס, פול רייזר.

היכל התרבות מוזה, שני, 2.2.15 בשעה 20:30, לפרטים: 6640600- 04

כשרון לארץ ישראל
סרט דוקומנטרי ומפגש עם הבמאית יעל קיפר. עזריה אלון, אבי שמירת הטבע והנוף בישראל וממייסדיה של החברה להגנת הטבע, בן 95 בעת צילום הסרט, נפרד משבילי הארץ, הנחלים, ההרים והוואדיות.

מוזיאון העלייה הראשונה, זכרון יעקב, שלישי, 3.2.15 בשעה 20:00, לפרטים: 6291837- 04

עזריה אלון (צילום: דב גרינבלט)
עזריה אלון (צילום: דב גרינבלט)

מיתוסים בתזונה
הרצאה עם ד"ר מאיה רוזמן. האם לכולם מתאימות אותן המלצות תזונתיות? ומדוע 95% מהאנשים שעשו דיאטה עולים בחזרה במשקל? בהרצאה נדבר על חשיבות תזונה בריאה המותאמת לכל אחד באופן אישי וננפץ מיתוסים בנושאים רבים, כמו צירופי מזון – האם יש חשיבות בריאותית לצירופי מזון ואילו צירופים יכולים לגרום לדיכוי תיאבון? על ויטמינים ותוספות, על כוס הקפה שלנו – מה שבתוכה (מיתוס הקפאין, מיתוס הממתיקים המלאכותיים) ומה שלצידה (אפשרות שילוב עוגות ועוגיות בדיאטה). בסוף ההרצאה יינתן זמן לשאלות הקהל.

היכל התרבות מוזה, ד', 4.2, 20:00, לפרטים: 6640600- 04

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות