fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"זכיתי לקבל ממנה ביום שישי האחרון חיבוק ממלא בכוח"

כך אמרה חברת מועצת זכרון יעקב נעמה צורף, חברה קרובה של שרון קירה ז"ל שנהרגה אמש בתאונת דרכים סמוך למחלף אור עקיבא
זירת התאונה בכביש החוף (צילום: שלומי גבאי)
זירת התאונה בכביש החוף (צילום: שלומי גבאי)

אתמול בבוקר (שלישי) נהרגה שרון קירה גרינפלד, תושבת זכרון יעקב, בתאונת דרכים על כביש מספר 2, שני קילומטרים דרומית למחלף אור עקיבא. קירה עצרה כדי לתקן תקר ברכבה, ונפגעה מג'יפ אאודי שעבר במקום והיה נהוג בידי נהגת אחרת. קירה נהרגה במקום.

ליאת מזרחי, פראמדיקית שטיפלה בקירה, אמרה: "הגענו ב-7:40. ראינו פצועה עם פגיעה רב מערכתית, וקבענו את מותה במקום. לצערי, לא היה ניתן להצילה". הנהגת הפוגעת עוכבה לחקירה ורישיונה נשלל ל-90 יום. נסיבות התאונה נחקרות ע"י הבוחנים של משטרת חדרה.

הלווייתה של שרון קירה התקיימה באותו יום. קירה, בת 42, נשואה ואם לשניים, הייתה פסיכולוגית קלינית ועבדה במרפאה במדרחוב של זכרון יעקב. קירה הייתה ידועה כמנהיגת המאבק להעתקת קו המתח הגבוה משכונת חלומות זכרון, שבה גרה.

זירת התאונה בכביש החוף (צילום: שלומי גבאי)
זירת התאונה בכביש החוף (צילום: שלומי גבאי)

אחת מתושבות השכונה, שהייתה שותפה לקירה במאבקה, סיפרה: "היא הייתה מאוד מחויבת לסביבתה, נלחמה לצדק ולא פחדה ממכשולים ומאיומים. היא עברה כל כך הרבה במאבק, וכאם עובדת לילדים קטנים הקדישה המון מזמנה לסביבה ולקהילה. המאבק נשא פרי בזכותה. קו המתח הועתק מהשכונה, וזה לא היה קורה בלעדיה. היא נראתה עדינה ושברירית, ולמעשה היה בה המון כוח. שום דבר לא יכול היה לשבור אותה."

נעמה צורף, חברת מועצת זכרון יעקב וחברה של שרון קירה, מסרה: "הידיעה על מותה הטראגי של שרון היכתה בי בתדהמה, חיי אישה צעירה נגדעים ברגע ואסון כבד פוקד את משפחתה וסביבתה. נפלה בחלקי הזכות להוביל לצידה מאבקים הקשורים לשכונת חלומות זכרון, היא לא נתנה לשום דבר לעבור לידה והביאה איתה שילוב של הגינות בלתי מתפשרת. היא השרתה סביבה רוגע וביטחון וחיוכה המיוחד היה חלק בלתי נפרד מנוף השכונה. זכיתי לקבל ממנה ביום שישי האחרון חיבוק ממלא בכוח על פעילות ציבורית מורכבת והיא הזדרזה להציע את עזרתה. נחבק ונחזק את משפחתה היקרה".

ג'יפ אאודי שהיה מעורב בתאונה (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות