fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגיעו למקומן הטבעי

עם התקציב הנמוך בליגה ועם קבוצה צעירה במיוחד, קבוצת הנשים של זכרון/מעגן סומנה כמועמדת המובילה לירידה. השבוע היא אכן הדרדרה למקום האחרון בעקבות הפסד לרמת השרון
ענבר זינגר באירוע בקרית ים (צילום: עודד קרני)

קבוצת הנשים של הפועל זכרון יעקב/מעגן מיכאל ירדה השבוע למקום האחרון בליגת העל לאחר הפסד במשחק חוץ לרמת השרון בתוצאה 54:71. הקבוצה של נמרוד מיטל רשמה את הפסדה השישי ברציפות וחייבת לחזור למסלול הניצחונות באופן מיידי בכדי לא לאבד סיכוי לשרוד בליגה.

בקבוצה המאוחדת לא לקחו קשה מדי את ההפסד ומבינים כי יש להם את הקבוצה הצעירה ובעלת התקציב הנמוך ביותר בליגה. במועדון מספרים כי משחק הבית הקרוב מול הפועל פ"ת משמעותי להמשך הדרך. "אם אנחנו רוצים להילחם על סיכוי לשרוד בליגה, אנחנו צריכים לנצח את פ"ת בבית שלנו", אמרו במועדון.

רמת השרון לא הרשימה במשחק, אבל הייתה יעילה יותר ובעיקר מנוסה יותר. במהלך הרבע הראשון עלתה רמת השרון ליתרון 11:18 ושמרה על פער של תשע נקודות עד למחצית, שהסתיימה ב-36:27.

שחקניות זכרון יעקב/מעגן מיכאל צימקו מעט ל-47:40, אבל הרבע הרביעי שוב היה בשליטה של המקומיות שרצו ל-14:24 וזה נגמר בפער דו ספרתי. אלכס הארדן המשיכה לבלוט במועדון המאוחד עם 15 נקודות ו-11 ריבאונדים ואילו בריטני מילר קלעה 14 נקודות.

ענבר זינגר באירוע בקרית ים (צילום: עודד קרני)
ענבר זינגר באירוע בקרית ים (צילום: עודד קרני)

שחקניות למען הקהילה

בנות הקבוצה הגיעו ביום שני שעבר לאולם הכדורסל של בית הספר היסודי סביונים שבקרית ים, במסגרת פרויקט מפעל הפיס "כדורסל נשים למען הקהילה". את שחקניות הקבוצה קיבלו מאות תלמידים ותלמידות בית הספר היסודי, אשר לא הסתירו את ההתרגשות עם בואן של שחקניות קבוצת ליגת העל ועודדו ללא הפסקה. בתום טקס הצגת השחקניות, נערך משחק ראווה בית קבוצה מעורבת של תלמידות ותלמידי בית הספר סביונים לבין שחקניות זכרון/מעגן.

בהפסקה התקיימה תחרות קליעות מקו העונשין בה השתתפות תלמיד ותלמידה שנבחרות מקהל התלמידים. בסיום משחק הראווה הוכתרה התלמידה ניקול שטיילו לשחקנית המצטיינת וקיבלה חולצה חתומה מהקפטנית של זכרון/מעגן, ענבר זינגר.

בתחרות השלשות המסורתית, שהתקיימה לאחר משחק הראווה, ניצח תלמיד בית הספר אופק מלכה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות