fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האקסית, האישה החדשה והווילה

בעלת וילה באזור, שעזבה את ביתה עקב אלימות מצד אבי ילדיה, תבעה את בת זוגו החדשה שסירבה להתפנות מהבית ואף צברה חובות לרשות. ואיפה הגבר? הוא נעלם מהשטח
מאבק ממושך שנשא תוצאות. עו"ד רעות אזוז. צילום: פרטי
מאבק ממושך שנשא תוצאות. עו"ד רעות אזוז. צילום: פרטי

 

 

מאבק משפטי מר וממושך שניהלה בעלת וילה ביישוב באזור נראה סוף סוף לקראת סיום. בית המשפט בחדרה פסק כי אישה המתגוררת בווילה עם שני ילדיה תפנה את הנכס עד 15 בחודש, תשלם לתובעת פיצויים ותכסה את החובות העירוניים בסך כ-100 אלף שקלים שצברה במהלך שהותה במקום ושהושתו על בעלת הווילה.

עו"ד רעות אזוז, ממשרד עורכי הדין רוזנטולר, אזוז ושות' בחדרה, המייצג את התובעת, מגוללת את הסיפור: "בעלת הדירה הייתה בעבר ידועה בציבור של גבר ולהם שני ילדים משותפים. עקב אלימות מצידו היא עזבה עם הילדים. בזמן ששהתה במקלט לנשים מוכות, הגבר הכניס לווילה אישה חדשה והביא איתה לעולם שני ילדים. הם גרו בווילה ולא שילמו עבור אחזקת המבנה ולא הוצאות שוטפות (מים, ארנונה, ביוב וכדומה). הגבר נכנס ויצא ממאסר, חזר לגור בווילה עם האישה החדשה, אולם לימים עזב את הווילה והשאיר בה את האישה החדשה עם שני ילדיהם. פסק דין לפינוי ולפיצוי כספי בהעדר הגנה כנגדו ניתן ביוני".

 

מאבק ממושך שנשא תוצאות. עו"ד רעות אזוז. צילום: פרטי
מאבק ממושך שנשא תוצאות. עו"ד רעות אזוז. צילום: פרטי

הידועה בציבור לשעבר, שעובדת ומתגוררת במרכז הארץ, ניהלה מאבק משפטי עיקש נגד הגבר ונגד האישה החדשה – האחת לפיצוי כספי והשנייה לפינוי, לאחר שהאישה החדשה סירבה להתפנות מהבית. כמו כן ניהלה גם הליך מול המועצה המקומית ותאגיד המים שדרשו ממנה לשלם חובות של ארנונה ומים שהפולשת צברה במשך שנים בסך של כ-100 אלף שקלים. עו"ד אזוז: "לאחר מאבק שניהל משרדנו מול הרשויות הסכימו להסב את החובות על שם הפולשים. ב-26.12 ניתן פסק דין בבית המשפט לענייני משפחה בחדרה, לפיו על הפולשת להסב את כל החובות על שמה, החל מיום בואה לגור בווילה, ולפנות את הווילה תוך 45 ימים".

אם האישה החדשה וילדיה לא יתפנו מהווילה עד התאריך שקבע בית המשפט, ינקטו עורכי דינה של בעלת הווילה לפינוים על פי החוק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות