fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפרת בן אפרים: באתי לשנות מבפנים

בת 37 נשואה, אם לשלושה, מנהלת השיווק של קניון אורות בשנים האחרונות
אפרת בן אפרים (חן בלחנס)
אפרת בן אפרים (חן בלחנס)
אפרת בן אפרים (חן בלחנס)
אפרת בן אפרים (חן בלחנס)

סיעה: "יש עתיד"

מי: אפרת בן אפרים, בת 37 נשואה, אם לשלושה, מנהלת השיווק של קניון אורות בשנים האחרונות.

מה: המצע של יש עתיד בזכרון מתמקד בשלושה נושאים עיקריים שאותם מבקשת הסיעה לשפר ולתקן במועצה: שיפור חיי התושב, תחום החינוך ותחבורה ותשתיות. תחת כל נושא יטפל מטה זכרון יעקב ויקדם את הפעילות שלו. הנבחרת של סיעת יש עתיד במושבה מצוידת באנשים מקצועיים במגוון תחומים וביחד באמצעות עבודה משותפת, מתכוונים חברי הסיעה להפוך את המושבה למקום טוב יותר ומוביל בתחומים אותם נקדם במועצה.

למה דווקא אני: "לא התלבטתי אם לקבל את המינוי מטעם המפלגה, הבנתי שאם ניתנת לי הזדמנות שכזאת, אני חייבת לעשות את המיטב. זכרון יעקב הוא מקום מצוין לחיות בו ולגדל בו ילדים, אם כי יש דברים שאנחנו כחלק ממפלגת יש עתיד נוכל לתרום ולשפר. כאמא לשלושה ילדים וממקום של אחריות הורית החלטתי לעשות צעד, להיכנס ולהשפיע מבפנים. מבחינתי השמיים הם הגבול וזו לא רק סיסמה, באתי לעשות ולעבוד קשה לטובת כולם. אנחנו נילחם על הבית בעיקר כדי שלדור הבא שלנו יהיה פה טוב יותר ויותר מזה. אני נמצאת כאן מתוך בחירה ורצון אמיתי לתת מעצמי למען האחר, לתמוך, לקדם ולהשפיע על עתידה של זכרון יעקב. המועצה שלנו זקוקה לכוחות רעננים, מקצועיים וחדשניים. באתי לתרום מיכולותיי וכישוריי, באתי לעשות ולשנות מבפנים. הסיעה ערכה סקר שביעות רצון בין התושבים. "שאלנו את האנשים אותם אנו עומדים לשרת היכן נתקלו בבעיות? מה היו רוצים לשפר? איפה לדעתם יש פחות משקל בקבלת ההחלטות. גילינו כי הרוב המוחלט של תושבי המושבה מבקשים חינוך טוב יותר, ערכי ומלא בחוויות, גילינו כי תופעת היתושים הינה בלתי נסבלת ומטרידה, גילינו כי עניני תחבורה, כבישים, פקקים, שטחים ירוקים, בנייה וחוסר מידע זמין לתושב בעניינים אלו מפריע לנשאלים", מסבירה בן אפרים, בחרתי את האנשים שיעמדו לצידי בקפידה. חמשת המועמדים הינם, רובי קפלן, יפעת יהל, יומי צוריאנו, מאיר ליאני ואביעד גיאת. כל אחד מהם מומחה בתחומו. אנו מתכוונים לטפל ולשפר את איכות חייהם של תושבי זכרון על פי שלושת יעדים שהצבנו לפנינו. כן מתחייבת הסיעה להיות זמינה בפני כל תושב ותושב".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות