fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הילד בן 4 מאור עקיבא שב לאיתנו לאחר שטבע בבריכת הצימר

"מהיום נחגוג את יום הולדתו של דוד בט"ו באב", אמרו הוריו הנרגשים של דוד מיטב לאחר סוף שבוע שלא משו ממיטתו בבית החולים לגליל מערבי בנהריה. נדב אביו: "רבים מהקהילה שלי באור עקיבא ובפרדס חנה התפללו למען החלמתו של דוד"
נדב ודוד מיטב עם הצוות הרפואי בית חולים נהריה
נדב ודוד מיטב עם הצוות הרפואי ביח נהריה (צילום: רוני אלברט)

אושר גדול שרר היום (יום א') במחלקה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים לגליל המערבי בנהריה. שיפור ניכר חל ביממה האחרונה במצבו של הילד דוד מיטב 4 וחצי מאור עקיבא, שהובהל ביום רביעי האחרון לחדר הלם במצב קשה מאוד כשהוא מונשם ומורדם, לאחר שטבע בבריכה באחד הצימרים בגליל המערבי. הוריו נדב והדס לא משו ממיטתו במהלך כל זמן האשפוז ואתמול החל לרדת ממיטתו כאשר הבדיקות הרפואיות שעבר מצביעות בשלב זה, כי מיטב שב בהדרגה לאיתנו.

האב נדב: "מאז המקרה התפללנו כל הזמן ואני יודע שרבים מהקהילה שלי באור עקיבא ובפרדס חנה התפללו למען החלמתו של דוד. אבל זה לא היה מובן מאליו שהוא יצא מזה. ההתחלה לא היתה אופטימית. אני רוצה להודות לצוות הרפואי המסור בטיפול נמרץ בראשות ד"ר סוניס שהפכו את התקווה למציאות, קיבלתי את הבן שלי מחדש. אין ספק שהימים האחרונים לימדו אותי כי לרפואה שלנו בארץ יש יכולות לרפא גם ממקרים קשים מאוד".

אמו הדס אמרה לרופאים כי חזרתו להכרה של דוד בט"ו באב, יהפוך מעתה ליום הולדתו מחדש אותו הם מתכוונים לציין במשפחה מדי שנה.

 מנהל בית החולים ד"ר מסעד ברהום: "אנחנו עדים בימים האחרונים לעלייה במספר מקרי הטביעה של ילדים הנמצאים בעיצומו של החופש הגדול. עקבתי כמו כל עם ישראל בדאגה אחר מצבו של דוד ואני שמח שהטיפול שניתן לו, נתן את אותותיו והוא שב לעצמו. אני מאחל לו ולבני משפחתו בריאות לשנים רבות ומקווה כי לא נאלץ לראות מקרים נוספים כאלה בעתיד. לרפואה במדינת ישראל יש במה להתגאות ואני בטוח שאם נדרש, נדע לתת את המענה הרפואי הטוב ביותר לצורך הצלת חיים".

נדב ודוד מיטב עם הצוות הרפואי בית חולים נהריה
קיבלתי את הבן שלי מחדש. נדב ודוד מיטב עם הצוות הרפואי בבית חולים נהריה (צילום: רוני אלברט)

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות