fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקיסריה לאור עקיבא

חמישית מהרוכשים בפרויקט "נוף ים קלאב" של קבוצת שכטר מגיעים מהישוב היוקרתי הסמוך
פרויקט נוף ים קלאב. מבוקש בקיסריה צילום: יח"צ
פרויקט נוף ים קלאב. מבוקש בקיסריה צילום: יח"צ

הישוב קיסריה נחשב אולי לאחד הישובים היוקרתיים ביותר בישראל, אולם תושביו דווקא מעדיפים את היתרונות של מגורים בעיר, והקרבה לשירותים המוניציפיליים האיכותיים שהיא מציעה. פרויקט המגורים "נוף ים קלאב", אותו בונה קבוצת שכטר, הוא דוגמא לתופעה של השנה האחרונה, שבה תושבי קיסריה רכשו דירות בקיסריה, בין אם לצורכי מגורים או השקעה.

מנתוני קבוצת שכטר עולה כי 20% מהרוכשים בפרויקט "נוף ים קלאב" הם דווקא תושבים מקיסריה שמעוניינים לעבור לגור באור עקיבא. לדברי דדי ריזל, מקבוצת שכטר, "עבור תושבי קיסריה, אור עקיבא היא העיר שגם ככה הם מקבלים את השירותים שלהם, כגון חינוך, קניות וכדומה. בזמן שההורים גרים בקיסריה, זה טבעי עבורם שהילדים יגורו בפרויקט יוקרתי סמוך, וימשיכו לקבל את רמת השירותים הגבוהה שהם רגילים אליה".

"בנוסף לכך", מציין ריזל, "קיימות משפחות רבות בקיסריה של זוגות שיצאו לפנסיה, והנטל של מגורים בבית צמוד קרקע לא מתאים להם יותר, כמו כיסוח הדשא ודאגה לגינה, ובא להם לגור בפנסיה בבניין מגורים באזור מגוריהם המוכר. אין בניה רוויה בקיסריה, וגם לא תהיה, ולכן האופציה הטובה ביותר עבורם היא בפרויקט שלנו, המציע סטנדרטיים יוקרתיים, במחירים שפויים".

פרויקט "נוף ים קלאב" הוא פרויקט יוקרתי הכולל 3 מגדלים של 21 קומות. הדירות בפרויקט בעלי מפרט יוקרתי ומעוצב, בעוד שמחירי הדירות אטרקטיביים במיוחד – החל מ-1.09 מיליון שקל לדירת 4 חדרים. הפרויקט נמצא בשכונת נוף ים החדשה במערב העיר, צמוד לקיסריה ולכביש 2. במקביל ל-3 הבניינים קבוצת שכטר מקימה במתחם גם מרכז מסחרי לרווחת התושבים, בשטח כולל של 4,000 מ"ר.

פרויקט נוף ים קלאב. מבוקש בקיסריה  צילום: יח"צ
פרויקט נוף ים קלאב. מבוקש בקיסריה צילום: יח"צ

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות