fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השר לשעבר יעקב אדרי: "ישנה הסתה פרועה נגדי"

הוצת רכבו של יעקב אדרי, שמתמודד לראשות עיריית אור עקיבא. "ברור לי שזה נעשה על רקע הבחירות הקרבות"
יעקב אדרי
יעקב אדרי ומכוניתו השרופה (צילום: איילת קדם)

רכבו של המתמודד לראשות עיריית אור עקיבא והשר לשעבר יעקב אדרי הוצת אמש (ראשון) כשחנה בחנייה ליד ביתו בעיר. אדרי, החליט לפני כשישה חודשים להתמודד על ראשות עיריית אור עקיבא וכיהן כראש העיר ביישוב בין השנים 1989-2003.

בשנת 2003 הצטרף לכנסת מטעם מפלגת הליכוד ולאחר שורה של תפקידים. ביניהם כסגן השר לביטחון פנים, שר הקליטה, שר הבריאות, השר לפיתוח הנגב והגליל וסגן יושב ראש הכנסת. כשפרש מהקריירה הפוליטית החליט לחזור ולהתמודד על הראשות בישוב שבו הוא התגורר במשך כל השנים ושבו גם מתגוררת משפחתו.

אדרי: "ברור לי שזה נעשה על רקע הבחירות הקרבות. ישנה הסתה פרועה נגדי בפייסבוק. לא הבחנתי בשום דבר חשוד", הוא מציין. "חצי שעה אחר כך, כשכבר נרדמתי במיטה מול מכשיר הטלוויזיה, קבלתי טלפון מהשכנה שאמרה לי שהרכב שלי, יונדאי I 35 שנת 2013 עולה באש והוסיפה שהזמינה את המשטרה ואת מכבי האש. כשיצאתי החוצה כבר עמדו שוטרים ליד האוטו וכיבו את האש, אחריהם הגיעו הכבאים. גם מפקד משטרת תחנת חדרה אבי מאור הגיע והבטיח שהמשטרה תעשה ככל יכולתה על מנת לחקור את העניין".

לדבריו, במהלך החודש האחרון חוו הוא ושותפו לרשימה מסע של השמצות בפייסבוק מצד גורמים שונים, בלתי מזוהים. "אותם גורמים נברו בחקירות הפליליות שהתנהלו נגדי בעבר ונסגרו מחוסר ראיות ומחוסר אשמה ובהן מעולם לא הועמדתי לדין. ההכפשות נתנו רוח גבית והיא שגרמה לשריפת מכוניתי".

היום  הגיעו חוקרי משטרה ממשטרת חדרה על מנת לגבות מאדרי עדות. במקביל, פרסם ראש עיריית אור עקיבא שמחה יוסיפוב בפייסבוק פוסט המגנה את שריפת הרכב. "אני סבור כי בשל רגישות הנושא והסמיכות לבחירות יש להביא לפענוח הפרשה ולגלות באמת מי עומד מאחורי העניין" כתב. בבוקר יום שני אף שלח יוסיפוב מכתב למפקד מחוז צפון במשטרה עם העתק למפקד המרחב ולמפקד תחנת חדרה בו ביקש לחקור את נסיבות שריפת רכבו של אדרי.

הכתבה המורחבת ביום שישי בחדשות חדרה

יעקב אדרי
יעקב אדרי ומכוניתו השרופה (צילום: איילת קדם)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות