fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברשימת בתי הספר הערכיים במדינה: אמ"ית עתידים באור עקיבא

אתי לרדו צילום פרטי

קריית החינוך אמי"ת עתידים באור עקיבא נכנסה לראש רשימת בתי הספר הערכיים ביותר של מדינת ישראל ,כך התבשרה השבוע מנכ"לית קריית החינוך אתי לרדו.

מורי בית החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה החינוכית, הערכית והלימודית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוךמנכ"לית קריית החינוך אתי לרדו התבשרה כי על פי תוצאות מדדי תכנית התגמול הארצית נמצא בית החינוך בין בתי הספר שהשיגו את הדירוג הגבוה ביותר בקידום התלמידים ביחס לשנה הקודמת וביחס להישגים הצפויים בתחום הלימודי, החברתי והערכי.

זו השנה השישית שמשרד החינוך מפרסם את הרשימה ואף מתגמל צוותי חינוך בבתי הספר. המשרד בוחן הצלחות בתחומים חברתיים, ערכיים ולימודיים, כפעילות התנדבותית בקהילה, הנשרה נמוכה, השקעה במקצועות הומאניים והעלאת ההישגים של החלשים”.

אתי לרדו צילום פרטי
אתי לרדו צילום פרטי

לרדו: "אני גאה בצוות המורים שהוכיח כי מסירות עבור כל תלמיד ותלמידה בכל קנה מידה, לימודי וערכי, היא שמביאה להצלחת בית הספר. עמלם המשותף של כל צוות החינוך וההוראה בשיתוף העירייה, משרד החינוך ורשת אמי"ת הוא לטובת כל אחד ואחת מתלמידינו".

ד"ר אמנון אלדר מנכ"ל רשת החינוך אמי"ת אמר כי "התוצאות מחממות את הלב ומהוות הצדעה של מדינת ישראל  לצוותים החינוכיים בבתי הספר שלנו שנותנים את הכל להפוך את מערכת החינוך לערכית יותר ואת התלמידים לאנשים טובים יותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות