fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"שמעון היה איש של נתינה ללא גבולות

שמעון בן עמי, מאנשי התקשורת הוותיקים והמוכרים בקריות, נפטר השבוע בביתו מדום לב בגיל 54. רבים ליוו אותו בדרכו האחרונה בעת שנטמן מעל אחיו, שלמה, בבית העלמין בקרית ביאליק.

במותו הותיר אחריו: אשה, שתי בנות (20 ו-26), שתי אחיות ואמא.

בבית המשפחה בקרית מוצקין, התאספו חברים רבים ובני משפחה לנחם את המשפחה השכולה. אשתו, רונית בן עמי, הייתה זו שגילתה אותו ללא רוח חיים.

"הגעתי הביתה בשמונה ועשרים בערב", היא מספרת, "הטלויזיה עבדה וראיתי אותו שוכב על הספה כאילו הוא ישן. הדלקתי את האור וקראתי לו והוא לא ענה לי. המשכתי לקרוא לו והוא לא ענה לי, נגעתי בו והוא לא התעורר ומיד התקשרתי למד"א".

בדקות הבודדות שחלפו עד להגעת האמבולנס המשיכה רונית בניסיונותיה להחיות את בעלה וכאשר הגיעו צוות מד"א לא נותר לו אלא לקבוע את מותו.

"שמעון היה בן אדם מאוד פתוח", מספרת בן עמי, "כמו שאני מכירה אותו, ככה כולם הכירו אותו. הוא היה איש של נתינה, טיפוס של אנשים, הוא פשוט נתן בלי גבולות. הזכות שלו הייתה הנתינה בעולם הזה, הוא תמיד היה מוכן לעזור לאחרים. הוא היה חבר של כולם, מגדול ועד קטן ותמיד נתן כבוד לכל אחד שהכיר. הוא לקח הכל בקלות ומבחינתו הכל היה פתיר, תמיד היה רגוע ואי אפשר להאמין שהוא הלך, זה פשוט לא נתפש".

בן עמי מספרת כי שמעון הפסיק לעשן לפני חמש שנים, לא התלונן על כאבים מיוחדים או סימנים שעלולים לרמוז על מחלה ממנה הוא סובל ואיש לא תיאר לעצמו מקרה של דום לב.

ארבעה בנים

זו כבר הטרגדיה הרביעית שפוקדת את האחים למשפחת בן עמי. בשנת 1990 נהרג האח יאיר במהלך שירותו הצבאי בתאונת דרכים. לפני חמש שנים נפטר האח יואב ממחלת הסרטן, מחלה שהביאה למותו של האח שלמה לפני שנה וחצי.

בבית משפחה נמצאת גם אמו, נעמי, שמקוננת ללא הפסק על מותו של בנה הרביעי. בן עמו שמעון נהג להגיע אל אמו בכל שבת לשאת איתה ברכה.

ממשפחה של ארבעה אחים ושתי אחיות, נותרו כעת רק האחיות.

שמעון היה חלק חשוב מחיי", מספרת אחותו יעל, "הוא עזר לי להתמודד בחיי היום יום מאז ששלושה מאחינו נפטרו. הוא היה אוזן קשבת, תמיד עם חיוך על הפנים, אהוב ונשמה טובה".

דובר עיריית קרית ים, נתי זילברמן, היה עורך המקומון "לב העיר" בתקופה שבה היה בן עמי צלם המערכת של העיתון.

זילברמן: "הוא היה גם אדם וגם צלם שאחד הדברים שהכי איפיינו אותו זה טוב לב ונדיבות בלתי נדלית. הוא היה יוצא לעבוד בכל שעה ובכל מקום ולא הכיר את המושג "לא יכול". בשלב מאוחר יותר כשפתח אתר חדשות הוא היה כותב רק טוב, הוא לא ידע לכתוב רע על מישהו".

"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות