fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיתוף פעולה בין תלמידים מקרית ים לתלמידים ביפן

קרית ים-יפן. צילום: דוברות העירייה
קרית ים-יפן. צילום: דוברות העירייה

יוזמה של צוות החינוך בבית הספר אלמוגים בקרית ים, הביאה לשיתוף פעולה בפרויקט שבו משתתפים תלמידי בית הספר עם תלמידים מיפן.

לדברי מנהלת בית הספר ליאורה אביב, התוצאות משקפות למידה משמעותית וחדשנית המתקיימת בבית הספר בכלל ובתחום האנגלית בפרט ופרויקט השיתוף מול תלמידים מיפן הוא רק דוגמה לכך.

עוד נטען כי הודות לפרוייקט זה מובילים תלמידי בית הספר בהישגיהם בתוצאות בשפה האנגלית.

קרית ים-יפן. צילום: דוברות העירייה
קרית ים-יפן. צילום: דוברות העירייה

מיזם לימודי חינוכי זה הוא פרי יוזמה של מורה בבית הספר שיצרה קשר עם תכנית חותם העולמית ביפן והחלה לקיים עימם שיעורים מקוונים במטרה להכיר את התרבות היפנית ולשתף במנהגים ואורח חיים יהודי. לצורך הפעלת התכנית נבנה אתר המלווה את הפרויקט במסגרת "אשכול אמנויות ומדעים" תלמידים שבחרו את תחום המחשבים לומדים בתכנית זו.

ביוזמה משתתפים כ 20  תלמידים משכבת כיתות ה' אשר בין מטרותיה לימוד של אירועים חשובים במדינת ישראל, אישים חשובים והמצאות ישראליות ושגרור שלהם לתלמידים היפנים בשפה האנגלית. מטרה נוספת היא הכרת "האחר" תרבות שונה, מדינה ומנהגים שונים וחיפוש אחר מכנה משותף.

כל זאת לצד שיפור מיומנות האנגלית-דיבור, קריאה, וכתיבה וחשיבה על המצאה טכנולוגית משותפת אשר תשנה את העולם. התקשורת בין התלמידים מקרית ים לעמיתיהם ביפן מתנהלת באמצעות האינטרנט וזוכה להד חיובי נרחב גם בבית הספר וגם בקהילה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות