fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עם אלה גרוסמן בתיאטרון הצפון

‏‏טלי ברקוביץ וגלית אנטמן

 

בשני שעבר התקיימה בתיאטרון הצפון הפרמיירה החגיגית והנוצצת של המחזה הישראלי החדש "אלה גרוסמן" לבית ליסין. הדרמה המרגשת, בבימויה של ציפי פינס, השיקה את עונת המנויים 2015_2016.

כ~1000 צופים גדשו את האולם וכבר בלובי התכבדו במזנונים עמוסים בעוגות משובחות של השף~קונדיטור דודו אוטמזגין. השחקנים זכו לתשואות סוערות, על משחקם הנפלא והמרגש, וכמיטב המסורת בתאטרון הצפון, הוגשו להם זרי פרחים מהודרים מבית היוצר של "לריסה פרחים".

עדי קאופמן, המנכ"לית של התיאטרון, לבמה והודתה לשחקנים על תצוגת משחק מרשימה וסוחפת ופנתה לקהל בקול נרגש, הודתה לו בחום על כך שהוא מצביע ברגליים. קאופמן סיפרה שבעונה הקרובה יעלו על בימת התאטרון שמונה מחזות זמר, ביניהם השלאגר "סיפור הפרברים".

בתום ההצגה הוזמנו כ~400 אורחים למסיבת קוקטייל אנינה בלובי עם קאסט השחקנים. הקרואים נהנו מגסטרונומיה משובחה, שכללה מפלי סושי ומגוון מרקים אקזוטיים של הסושייה ממתחם I_WAY, כריכי בוטיק ממולאים בבשרים משובחים של זיו מעדנים לאירועים ודוכן של פלאפל אוריון המיתולוגי.

מי עוד היה שם? כל התמונות ביום שישי הקרוב בעכבר פלוס המצורף להד הקריות וכבר בחמישי בערב במהדורה הדיגיטלית. לחצו כאן

צילומים: דנה קדוש

אסנת ודודו שגיא
אסנת ודודו שגיא
‏‏טלי ברקוביץ וגלית אנטמן
‏‏טלי ברקוביץ וגלית אנטמן
יונה וציפי חורש, דורון ויעל לונדון
יונה וציפי חורש, דורון ויעל לונדון

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות