fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

והרי התחזית…

מה הסלבס בקריות מאחלים לעצמם?
רק טלי טלבי יכולה לגרום לזה
טלי טלבי (צילום: אליוט חדידה)

ענבל אפרגן: "בשנה הקרבה אתעסק בפיתוח העסק שלי והתרחבות בקהל הלקוחות הפרטי, כלות, הדרכות אישיות ובקבוצות, פיתוח קשרים עסקיים עם מוצרי איפור עדה לזורגן. את שאר ההפתעות שבדרך אשאיר למדורי הרכילות. שתהיה שנה מבורכת".

רק טלי טלבי יכולה לגרום לזה
טלי טלבי (צילום: אליוט חדידה)

טלי טלבי: השנה הזאת, היא ללא ספק השנה שלי. בשנה שעברה נכנס לליבי חבר ילדות יקר שלי, עידן חיון, שהצליח לגעת לי בלב ולהפוך מהר מאוד לבחיר ליבי, איתו אעמוד מתחת לחופה, בעזרת השם בפברואר השנה. אני מאחלת לנו שנים מלאות באושר ואהבה אין סופית בדיוק כמו עכשיו, מאחלת לעצמי ולנו בתור זוג להפוך להורים . ברמה המקצועית מאחלת לעצמי הרבה בהצלחה והגשמה עצמית, להמשיך לעסוק בתחום התקשורת אם זה ברדיו ובעיתון ואולי להתקדם ולצמוח עוד קצת. ובגדול מאחלת לכל המקורבים אליי משפחה וחברים בריאות, אושר ופרנסה. ובגדול לכולם שנה מוצלחת בדיוק כמו שלי וטיפה יותר".

נועה לוי- גונן (צילומים: אושרי כהן)
נועה לוי- גונן (צילומים: אושרי כהן)

רפאל קבסה, בעל בית ספר ללימוד תקשורת ספורט: "אומרים שהנבואה ניתנה לשוטים, אבל אם אבנה לעצמי תחזית, זו תהיה שנה שבה המכללה שלי תגדל לעוד כמה סניפים לבוגרים ונוער ואעשה יותר טלוויזיה. וברמה האישית ? תהיה לי זוגיות מעצימה".

ז'נו פלס, חבר מועצת העיר קרית ים: "בשנה הקרובה אני מתכוון להמשיך להיות אוזן קשבת לתושבי העיר, להמשיך לפעול לשיפור חזות העיר ולהמשיך לשדרג את איכות החיים. יחד עם ראש העיר, שעושה עבודה מצוינת, לשנות את פני העיר". צילום: שחר גל

ניר צוקרמן ורפאל קבסה (צילום: אפרת פראנק)
רפאל קבסה (צילום: אפרת פראנק)

אייל פרדיס, יועץ תקשורת: "אני מעריך שבשנה הקרובה נתקדם לקראת בחירות חדשות בישראל. מצב הכוחות הפוליטי היום ומצבו הלא יציב של נתניהו, הכוחות האורבים לו בחוץ ובתוך הקואליציה, לא יאפשרו לו לסיים את כהונתו. ליברמן מחכה לרגע, כמו גם בנט, וכמובן כוחות רבים מתוך הליכוד המחכים לנפילתו וחותרים תחתיו ראו דני דנון וחבריו.

"לצערי, מסלול היחסים עם ארצות הברית עלה על שרטון מיותר ומטופש, על מערכת היחסים העכורה בין אובאמה לנתניהו נשלם כולנו, הן מבחינה צבאית ובעיקר בכל הקשור לכלכלה הישראלית, שאמנם נדמה לנו שהיא בלתי מנוצחת ונס כל הזמנים, אבל לא לעולם חוסן. מבחינה צבאית ביטחונית, נראה שגבולותינו במצב לא ברור ולא רגוע. הצבא הסורי, המורדים או דאעש על גבול הצפון, חיזבאללה נערך מעל ומתחת לאדמה, חמאס ינסה להשתקם ומחכה לפקודות מקטאר, גפרור קטן ופורצת כאן דליקה גדולה".

צילה ברוך, פעילה חברתית: "עם תחילתה של השנה החדשה, בה מלאו לי 50, הבנתי בשמחה שאני ראויה למשפחתי המקסימה, לבעלי וילדי ולכל חברי האהובים והאוהבים ועל כך אומרת תודה.

"כל זה לא מובן מאליו, ואני רוצה לשמור על מה שזכיתי ועל כל מה שבחיקי ולראות את כולם בריאים ומאושרים עוד הרבה שנים. במחשבה הראשונה הייתי רוצה השנה, למצוא יותר זמן לעצמי, אך בתוכי אני יודעת שלא בכך טמון אושרי ולא משם מגיע כוחי, ולכן, מקווה שגם בשנה הקרובה אמשיך בנתינה ובעשייה למען הקהילה".
מאחלת לעצמי להמשיך להפוך כל אתגר ליעד ויחד עם חברותיי למעגל נשים קריות, לקלוט עוד נשים למעגל ושיחד נשאף, נחלום ונגיע הכי גבוה שיש.

נועה לוי גונן: "בשנה הקרובה אעבוד קשה כדי להטמיע את המותג yes we can.  בקרב בני הנוער ובעיקר אעבוד על צמיחה אישית".

 הידיעות החמות במדור "ספרות זולה של "הד הקריות"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות