fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"היינו ילדים וזה היה מזמן"

לאחר 40 שנה נערכה במלון נוף בחיפה פגישת מחזור של תיכון "גימנסיה ביאליק" בחיפה. בלטו: עו"ד טליה לימור שקולניק, יגאל חי מבעלי מלון נוף, אנשי עסקים ובהם: יוני שסטוביץ, עו"ד שמואל אוסלנדר ועוד.
פגישת מחזור בוגרי גימנסיה ביאליק (צילום: חרמונה דגן- פסקל)

לאחר 40 שנה נערכה במלון נוף בחיפה, פגישת מחזור של תיכון "גימנסיה ביאליק" בחיפה שפעל במשך 58 שנים והעמיד דורות של תלמידים עד לסגירתו בשנת 1983.
78 בוגרים סיימו ואותרו בכל חלקי הארץ ובודדים אף בחו"ל. כמו כן, אותרו כ – 20 בוגרים שנשרו בדרך ושמחו לבוא למפגש. בלטו: עו"ד טליה לימור שקולניק, יגאל חי מבעלי מלון נוף, אנשי עסקים ובהם: יוני שסטוביץ, עו"ד שמואל אוסלנדר, אירית גונן בתו של האלוף במיל' המנוח שמואל גונן (גורודיש) ז"ל וכן נועה בן נון בתו של מי שהיה מפקד חיל הים, האלוף במיל' יוחאי בן-נון ז"ל.

פגישת מחזור. בוגרי גימנסיה ביאליק (צילום: חרמונה דגן- פסקל)

במהלך הערב הוקרנה מצגת מימי המשתתפים בבית הספר, ונישאו נאומים על ידי מספר בוגרים ובהם גם של עו"ד שקולניק שתרמה את חלקה ונשאה דברים מלאי נוסטלגיה, "כל אחד ואחת מאיתנו עבר חתיכת חיים…מתוך זיכרונות העבר צפים להם לא אחת, אותם דיוקנאות של חבריי לכיתה. לא אחת שאלתי את עצמי, מה איתם? וכעת כשאנחנו כאן אנו יכולים לשאול- מה איתכם?"

במפגש, השתתפו גם שני מורים שלימדו באותה תקופה: ד"ר רפי נעים, מורה לביולוגיה ושוש זהבי, מורה לספרות. המפגש כלל מצגות וקליפ המשלבים עבר והווה, שירה בציבור בליווי של ד"ר אריה בורשטיין, מבוגרי המחזור וכמובן כיבוד. על הארגון והביצוע המושלם ניצחו חרמונה דגן ונעמי נמרי, בוגרות המחזור.

עו"ד  שקולניק, איך היה?
"מרגש ומקסים, כיף לפגוש חברי ילדות ולהעלות זיכרונות"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות