fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שני גני ילדים בקרית מוצקין זכו בפרס כספי

שני הגנים זכו השבוע בפרס כספי בסך 500 שקל, כל אחד על קליפ שהפיקו בנושא נתינה וערכים
500 שקל לרכישת ציוד ומשחקים. צורי בגן הזוכה (צילום: דוברות)
500 שקל לרכישת ציוד ומשחקים. צורי בגן הזוכה (צילום: דוברות)

שני גני ילדים בקרית מוצקין, גן פולה בן גוריון א' וגן סביון, זכו אתמול (שני) בפרס כספי בסך 500 שקל, כל אחד על זכייה במקום ראשון בהפקת קליפ העוסק בנתינה ובערכים.

במהלך שנת 2013 חברי מועצת הנוער העירונית של קריית מוצקין החליטו שהגיע הזמן להעביר לדור העתיד מסרים על התנדבות, ערכים, זהות יהודית ועשייה חברתית. הצעירים כתבו טקסטים בנושאים אותם רצו לקדם, תוך כדי שימוש בחזון ובאני מאמין שלהם, כשבסופו של תהליך הם הפכו את הטקסטים לשיר בעבודה משותפת עם עידן חן שהלחין והקליט את השיר יחד עם פיינליסטית דה ווייס, אופיר בן שטרית בעיבודו של אסף קסוטו.

500 שקל לרכישת ציוד ומשחקים. צורי בגן הזוכה (צילום: דוברות)
500 שקל לרכישת ציוד ומשחקים. צורי בגן הזוכה (צילום: דוברות)

מטרת היוזמה והפקת השיר, הייתה להעביר את מסר היחד של דתיים וחילוניים, את חשיבות ההתנדבות, את תרומה לקהילה ועוד. בסופו של תהליך הוכרז השיר כהמנון הארצי של משרד החינוך במסגרת תוכנית מחנכים סביב השעון וקיבל חשיפה בקנה מידה ארצי.

בחודשים האחרונים הוחלט להרחיב את הפרויקט וליצור שיתוף פעולה בין מועצת הנוער לבין מחלקת גני הילדים בעירייה שבראשה עומדת אתי וייס. התהליך החל בכך שבגנים המשתתפים בפרויקט השמיעו הגננות לילדי הגן את השיר והסבירו להם את משמעויותיו. לאחר מכן לימדו אותם את השיר, הסריטו אותו וערכו אותו לקליפ.

בסופו של תהליך נערכה תחרות בין הקליפים של כל הגנים שהשתתפו ביצירה כשבתחרות זכו במקום הראשון גן פולה בן גוריון א' וגן סביון. כל אחד משני הגנים קיבל מראש העירייה חיים צורי פרס כספי בסך 500 שקל לרכישת ציוד ומשחקים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות