fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין: דפנה צורי קיבלה מעטפה מאיימת עם תמונת הרוצח שליסל

חרף האבטחה סביבה, אשת ראש עיריית קרית מוצקין דפנה צורי קיבלה מעטפה מפחידה במיוחד. "אני חוששת לחיי", היא אומרת לאתר בלינקר
"חוששת לחיי". דפנה וחיים צורי (צילום: אריה רייזלר)
"חוששת לחיי". דפנה וחיים צורי (צילום: אריה רייזלר)

אשת ראש עיריית קרית מוצקין ומנכ"ל תיאטרון מוצקין דפנה צורי קבלה בדואר גלויה שעליה תמונותיו של הרוצח ישי שליסל, שרצח את הנערה שירה בנקי במצעד הגאווה האחרון שהתקיים בירושלים.

"אני חוששת לחיי,  אך יחד עם זאת בוטחת במשטרת ישראל ובמאבטחים שסביבי", אמרה צורי בערב רביעי האחרון, "בהתחלה בכלל לא זיהיתי שזה הוא, חשבתי שזה איזה רב, וכשנודע לי מי הבן אדם הייתי בשוק טוטאלי. גם אין לי מושג איך התמונות פורסמו, זה נמצא בחשבון הווטסאפ שלי אבל לא נתתי אותה לאף אחד".

"חוששת לחיי". דפנה וחיים צורי (צילום: אריה רייזלר)
"חוששת לחיי". דפנה וחיים צורי (צילום: אריה רייזלר)

יש לך השערה מי הוא ששלח לך הגלויה?

"אין לי. את התשובות המשטרה צריכה לתת. אין לי תשובות יותר, אני מאמינה שהמשטרה עושה הכל כדי לגלות מי המטורף שעומד מאחורי דברים כאלו. אני אדם שעוסק בתרבות. לא ידועת למה זה קשור, לא נותנת תשובות. בינתיים ממשיכה בשגרת יומי.  אני מקווה שנדע במהרה מי המטורף שמתנהג ככה".

יצוין כי מזה תקופה שצורי ובן זוגה מסתובבים כשמאבטחים צמודים אליהם, לאחר שנשלחו אליהם שני מכתבי איום.

דובר מחוז חוף במשטרה ערן שקד מסר כי :"אנו מאשרים שצורי קיבלה סוג של איום. אנחנו נמצאים בקשר בעניין זה עם תחנת משטרת גבולון, שהיא בקשר גם כן עם ראש העיר בנושא. בזמנו גם קבענו לחיים עם הרקעים הללו סל אבטחה לאורח האיומים בקרבתו של ראש העיר. כרגע יש חקירה בנושא ויש השערות לגבי מי שלח את התמונה אבל איני יכול לשתף את הציבור בכך".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות