fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוד הפסד אכזרי למכבי קרית מוצקין

קבוצת הכדורסל של מכבי קרית מוצקין משלמת את מחיר הפציעות של שחקניה. גם השבוע נוצחה הקבוצה בשניות האחרונות מול קבוצת צמרת - הפועל באר שבע 83:80. למזלה, כל קבוצות התחתית נוצחו גם כן

ליבי ליבי עם מכבי קרית קרית מוצקין. הקבוצה שעברה העונה כל כך הרבה משברים, תהפוכות ופציעות של שחקנים, משלמת כעת את המחיר. אתמול (שלישי) אירחה מוצקין את קבוצת הצמרת הפועל באר שבע ונוצחה לאחר מאבק איתנים בתוצאה 83:80. אחרי פציעתם של ליאור שגב, שגמר את הקריירה, ואיגור סימין, שגמר, ככל הנראה את העונה, נפצע לאחרונה רועי יחיא, שחקן הרכש הצעיר, שהצטרף לקבוצה לפני כחודש וחצי מקרית אתא. יחיא שבר אצבע והוא ימשיך להיעדר בחודש הקרוב.

מוצקין פתחה מצוין וכבר בתום הרבע הראשון עלתה ליתרון דו ספרתי 11:21, שצמח עד אמצע הרבע השני ל-15:31. בשלב הזה הזר החדש אוסבי במבלה ספג עבירה שלישית ומאמן מוצקין רועי פרל נאלץ להוריד אותו לספסל. החילוף הזה שינה את המשחק והאורחים חזרו בגדול עם ריצת 22:8, ובתום המחצית הראשונה נרשם שוויון 39:39. הרבע השלישי היה צמוד לכל אורכו, שלשה גדולה של גיא סהר הצעיר, שבלט עם 10 נקודות מהספסל, קבעה עם סיום הרבע יתרון למוצקין 58:61.

mozkinsal 01
10 נקודות מהספסל. גיא סהר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בשלב הזה, בדומה למשחק הקודם נגד רחובות, מוצקין נתקעה בהתקפה ובאר שבע ניצלה זאת כדי לברוח ליתרון 69:62. גמור? עדיין לא. מוצקין חזרה ו~20 שניות לסיום המשחק נשלח במבלה אל הקו, כשהתוצאה  81:79 לבאר שבע. במבלה קלע אחת משתיים והפער צומק לנקודה אחת 81:80, עד הסיום מוצקין עשתה עבירה ובאר שבע קלעה שתי נקודות. נועם מטלון ניסה בזריקה אחרונה לשלוש להשוות, אבל הוא לא דייק. בסיום 83:80 לבאר שבע.

קלעו למוצקין: פלורין קמפבל 24, נועם מטלון ואוסבי במבלה 17 כ"א, גיא סהר 10, ניב אוזן 6, יבגני ליוטרין 4 ורום קורנליוס 2.

למזלה של מוצקין כל קבוצות התחתית הפסידו גם כן, כך שהיא ממשיכה לשמור על מרחק סביר מהקו האדום. בשלישי הקרוב תצא מוצקין למשחק חוץ נגד אליצור יבנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות