fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סרדל ג'וניור

אחרי שנה וחצי בהפועל נצרת עילית, חוזר הכדורגלן ניב סרדל מקרית מוצקין לליגת העל ולקבוצה בה גדל, הפועל חיפה. כמו כל משפחתו הוא חי ונושם כדורגל וחולם להצליח בגדול ולהגיע עד אירופה. אבא, אילן סרדל, מפקד תחנת זבולון, דוחף, מדרבן והכי מפרגן וגם תגידו לו מזל טוב, כי בסוף החודש הוא מתחתן
חיידק הכדורגל. ניב סרדל (צילום: דורון גולן)
חיידק הכדורגל. ניב סרדל (צילום: דורון גולן)

הכל התחיל כשמפקד תחנת זבולון אילן סרדל היה בן 5 והתחיל לשחק כדורגל. הוא נדבק בחיידק והפסיק לשחק, רק כי העדיף להתנדב לצנחנים, אבל אחרי שנולדו בניו, בזה אחר זה הכניס אותם להפועל חיפה.

ב-1 ביולי יחזור ניב סרדל, בנו הבכור של המפקד, לשחק בקבוצת הפועל חיפה, לאחר שנה וחצי בהם רכש ניסיון וביטחון בקבוצת הכדורגל בנצרת עילית. הוא בסך הכל בן 22 אבל מסומן ככוכב עולה בשמי הכדורגל, וזה לא פלא, כשהבית כולו חי ונושם כדורגל.

ניב סרדל נולד בקרית מוצקין, לאבא אילן ואמא איריס. הוא הבכור בין ארבעה בנים. אביו, ששיחק כדורגל מגיל 5 בחדרה, הגיע עד למסגרות הנוער ואז התגייס לצבא. "התגייסתי לצנחנים ובקרבי אי אפשר להמשיך לשחק, אז בחרתי לעשות קרבי והייתי קצין", מספר אילן סרדל, "ההמשך הטבעי היה עם הילדים. כילד, ראיתי שזו המסגרת הכי טובה לחינוך, להתמודד עם מצבים קשים. זו מסגרת שמוציאה את הילד מהרחוב ומונעת ממנו להיחשף לדברים לא טובים".

כל ילד שלי שהגיע לגיל 5 נכנס להפועל חיפה". אילן סרדל עצמו היה בכלל אוהד של מכבי חיפה, אבל אחרי ששני ילדיו הבוגרים, ניב ולירן, החלו לשחק בהפועל חיפה, הוא הפך לאוהד הקבוצה, וזה 17 שנים שהוא תומך בה. "לא הפסדתי אף משחק של כל הארבעה, וגם אם היו משחקים מקבילים, הייתי רץ ממגרש למגרש", הוא מספר, "כל השבוע אני עובד ולא נמצא בבית, אז לפחות את סוף השבוע, את השבת, אני מקדיש להם באופן מלא, וגם לעצמי, להירגע בו, מה גם שיש לך גאווה ואתה רואה שהילדים שלך מצליחים".

"בגיל העשרה, כשהבנתי מה הרצונות שלי בחיים", מספר ניב, "ידעתי שכדורגל הוא מה שאני רוצה לעשות בחיים. מאז ומתמיד, שבת אצלנו זה כל היום כדורגל. הבית חי 85 אחוזים כדורגל ועוד 15 אחוזים כל השאר".

לפני שסרדל יחזור לשחק, הוא צפוי לעבור בתחנה מאוד חשובה בחייו. בסוף החודש, יעמוד מתחת לחופה עם מעיין ארגמן מקרית חיים. הם ביחד כבר שש שנים והכירו דרך חברים. "מההתחלה ידעתי שהיא תהיה אשתי", הוא אומר בנחרצות, "היא הנפש התאומה שלי. אנחנו עושים הכל ביחד. היא באה איתי לכל משחק, הכי תומכת ומפרגנת".

הסיפור המלא יפורסם ביום שישי ב:"הד הקריות".

חיידק הכדורגל. ניב סרדל (צילום: דורון גולן)
חיידק הכדורגל. ניב סרדל (צילום: דורון גולן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות