fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סדר פסח שמח למכבי מוצקין

לפני שבוע הדגשתי כאן שקבוצת הכדורסל של מכבי קרית מוצקין נמצאת במצב מוזר. מצד אחד היא הייתה במרחק נקודה אחת מהפלייאוף העליון, מצד שני היא הייתה במרחק נקודה אחת מהקו האדום.

ביום שלישי יצאה הקבוצה למשחק חוץ נגד הפועל רמת גן/גבעתיים, שדורגה שני מקומות מעליה, עם ניצחון אחד יותר. משמע, ניצחון של מוצקין ישווה את המאזן בין השתיים. כבר למדנו העונה שאי אפשר לחזות את תוצאות המשחקים של מוצקין, גם כשהיא מובילה בפער של 15 נקודות באמצע הרבע השלישי.

mozkin sal 02
המוציא לפועל. פלורין קמפבל צילום: אדריאן הרבשטיין

חניכיו של רועי פרל השתלטו על המשחק ברמת גן מתחילתו והובילו כמעט כל המשחק: 17:14 בתום הרבע הראשון ו~37:28 בתום המחצית הראשונה, כשהיא שומרת את רמת גן על 14 נקודות בלבד בכל רבע. ההפרש צמח לשיא 43:28, שלוש דקות בתוך הרבע השלישי, אבל מוצקין לא מסוגלת לסיים משחק בלי מתח ומכאן ועד הסיום המקומיים החלו לצמצם בהדרגה. ובתום הרבע השלישי הפער נמחק, כמעט כליל: 51:49 למוצקין. מכאן המשחק התנהל בשוויון כוחות ושלוש דקות לסיום עלו המארחים ליתרון 58:59. חבורת פרל לעולם לא נכנעת לפני הבאזר וכך היה גם הפעם. מוצקין הפכה מיד את התוצאה ועלתה ליתרון 65:61 וניצחה בצדק 68:66.

חלוקת העבודה בקבוצה הייתה ברורה, שני הזרים פלורין קמפבל ואוסבי במבלה היו המוציאים לפועל, עם למעלה משני שליש ממכסת הנקודות של הקבוצה כולה. קמפבל קלע 26 ובמבלה 21. הצוות הישראלי המסייע עשה עבודת הגנה יוצאת מהכלל.

mozkin sal 01
"אנחנו אוהבים לעשות את זה קשה". קובי פינטו צילום: אדריאן הרבשטיין

זה הלך קשה, כרגיל, אבל נגמר בשמחה גדולה. איך אמר מנהל הקבוצה קובי פינטו אחרי המשחק: "אנחנו אוהבים לעשות את זה קשה, כמו בני ישראל במצרים".

קלעו למוצקין: פלורין קמפבל 26, אוסבי במבלה 21 (13 רב'), נועם מטלון 6, יבגני ליוטרין 4, רום קורנליוס, איגור סימין ואלמוג ברק 3 כ"א וגיא סהר 2.

בשורה התחתונה, מוצקין ניצחה, ניצחון שלישי ברציפות, והיא נמצאת חזק מאוד בתמונת הפלייאוף העליון, עם 10 נצחונות ו~14 הפסדים, בדיוק כמו לרמת גן, שמדורגת במקום ה~7 וכפר סבא, שמדורגת במקום ה~8. מוצקין במקום ה-9, רק בגלל הפרש סלים נחות במאזן הפנימי בין שלוש הקבוצות, אבל ביום ראשון הקרוב תהיה לה הזדמנות לעבור את כפר סבא במאבק ראש בראש בהיכל גושן בשעה 19:00.

הנהלת הקבוצה קוראת לאוהדים לבוא, חול המועד פסח, כולם בחופש. שימו לב שהמשחק יתקיים ביום ראשון ולא ביום הקבוע _ יום שלישי.

ליל סדר שמח לכולם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות