fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי מוצקין ניצחה במשחק לזכרו של סמל אלעד פולק

בן מוצקין שנפל לפני תשע שנים, בפעילות מבצעית במארב מחבלים בגזרת רמאלה. קבוצת הילדים א' לאומית של מוצקין ניצחה את קבוצת הילדים של מכבי תל אביב בתוצאה 62:52. צורי: "קריית מוצקין לעולם לא תשכח את אלעד ותמשיך לתמוך ולסייע בהנצחת שמו"
מכבי מוצקין בטורניר לזכרו של אלעד פולק (צילום: דוברות עיריית מוצקין)
טורניר לזכרו של אלעד פולק (צילום: דוברות עיריית מוצקין)

במלאת 9 שנים לנפילתו של סמל אלעד פולק בפעילות מבצעית, הנציחה אגודת מכבי מוצקין את זכרו במשחק רעים של קבוצת הילדים א' לאומית מכבי תל אביב, מול קבוצת הילדים א' לאומית מכבי מוצקין.

המשחק התקיים במוצ"ש האחרון לעיני כ-500 כדורסלני האגודה והוריהם, ראש העירייה חיים צורי,סגן ראש העירייה, יוסי מרקוביץ', חברי מועצת העיר ונציגי המשפחה. המשחק התעלה לרמה גבוהה כשלבסוף ניצחה קבוצת הילדים א' לאומית של מוצקין בתוצאה 62:52 .

 לפני המשחק התקיים טקס מרגש בהנחיית שי מורג, מנהל קבוצות הכדורסל, עם מצגת מרגשת שהוקרנה לזכרו של אלעד. הוריו של אלעד העניקו לכל השחקנים חולצות ומדליות הנושאות את שמו, והעמידו פינת הנצחה מיוחדת בכניסה לאולם אבישי. אורלי, אימו של אלעד הקריאה נאום מרגש שלא השאיר עין יבשה. לאחר מכן נשא נאום מג"ד גדוד דוכיפת, סא"ל אריק מורה, אשר שיבח פעילותו האמיצה של אלעד כלוחם, מיכל שטרן שהייתה מורתו של אלעד בחטיבה סיפרה על הכישרון של אלעד בלימודים ובספורט.

צורי: "צה"ל איבד לוחם צעיר ומוכשר ואילו העיר מוצקין איבדה בן יקר צעיר ומבטיח שהיה אמור היום להקים משפחה ולהיות אב לילדים."
צורי הודה להוריו של אלעד, אורלי ומיקי על פעילות ההנצחה הבלתי נגמרת שלהם לאורך השנים. בסיום הבטיח  כי

מצטייני המשחק: תומר אסייג, חן למפרט, ברנע ליעד ואופק אלבז.

מכבי מוצקין בטורניר לזכרו של אלעד פולק  (צילום: דוברות עיריית מוצקין)
הוריו של אלעד העניקו לכל השחקנים חולצות ומדליות הנושאות את שמו. טורניר לזכרו של אלעד פולק (צילום: דוברות עיריית מוצקין)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות