fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להביא את תל אביב

בהשראת המסעדות ודוכני האספרסו בשדרות רוטשילד, החליט גיל אוחיון להקים אחת כזו משלו בשדרות גושן. הוא רתם את השותף, חבר הילדות יגאל אלקסלסי, ויחד הקימו את בר בשר, במקום שבו עמד הקיוסק המיתולוגי, שגם פעל כדוכן לוטו
גיל אוחיון והשותף יגאל אלקסלסי (צילום: אפרת פראנק)
גיל אוחיון והשותף יגאל אלקסלסי (צילום: אפרת פראנק)

לפני כשנתיים, כשגיל אוחיון, איש עסקים מקרית מוצקין, טייל בשדרות רוטשילד שבתל אביב, הוא ראה לנגד עיניו את שדרות גושן שבקרית מוצקין, ושאל את עצמו למה בעצם שלא יהיה גם לקרייתים בר-מסעדה על השדרה. אוחיון, בן 43, וחברו הטוב בחיים ובעסקים, יגאל אלקסלסי, אך הוא בן 43, החליטו ללכת על זה והתחילו לבדוק את השטח. השניים סימנו את "מפגש נטוע" -מוסד מיתולוגי בקרית מוצקין, שהוקם בתחילת שנות ה~60 על ידי משפחת נוטה (כיום נוטע).

המשפחה קיבלה לאורך השנים הצעות רבות ממשקיעים שרצו להקים עסק חדש במקום שבו ניצב הקיוסק המיתולוגי, אבל חיפשה משקיע עם רעיון מיוחד. השידוך עם אוחיון ואלקסלסי צלח (ראו מסגרת). לאחר שנתיים של הקמה וקבלת אישורים תפס BarBasar – בר מסעדה חדשני ואחר, את מקומו של הקיוסק הוותיק. וכן, הוא מאוד מזכיר את הברים התל אביביים בשדרות רוטשילד.

השדרה מתעוררת
לפני כשלושה שבועות החל הבר החדש בשדרות גושן לפעול. ביקור במקום, הממוקם בתחילת השדרה, מול העירייה, מגלה בר תוסס, מלא בתכונה של בליינים בגילים מגוונים -אם ובתה הקטנה, קבוצת חברים לעבודה שמגיעים להפסקת צהריים, זוג גמלאים. ליד הבר ובין השולחנות נעים במרץ מלצרים צעירים, שמוציאים מנות בשר מגוונות -החל מהמבורגר וכלה במנה המשלבת כבד אווז. הרצפה מרוצפת בדשא סינטטי. אוחיון מסתובב בין העובדים, מחייך ללקוחות, מוודא שהכל מתנהל כנדרש, ולא מהסס לקחת מטלית ולנקות בעצמו שולחן שזה עתה סיימו לאכול בו.

הכתבה המורחבת ביום שישי ב"הד הקריות"

 גיל אוחיון והשותף יגאל אלקסלסי (צילום: אפרת פראנק)
גיל אוחיון והשותף יגאל אלקסלסי (צילום: אפרת פראנק)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות