fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: ניצחון קל למוצקין

אחרי הניצחון החשוב בצפת המשיכה מוצקין להלום. הפעם הפועל הוד השרון החלשה קיבלה בראש 58:79
רבע שני מצוין. יגאל ניר צילום: איסר רביץ
רבע שני מצוין. יגאל ניר צילום: איסר רביץ

מכבי קרית מוצקין הביסה היום (ראשון) בביתה את הקבוצה החלשה הפועל הוד השרון 58:79. לפני המשחק כיבדו הקבוצות והקהל את זכרו של מאמן הכדורסל צביקה הורוביץ', שנפטר בשבת, בדקת דומיה.

אחרי הניצחון החשוב בצפת היה חשוב למוצקין לנצח כדי לקבוע סופית שהיא במאבקי הפלייאוף העליון ולא במאבקי התחתית. מוצקין פתחה עם: בר חג'בי, בר ראובן, ברק אלמוג, יניב כהן וגל ויינרייך, אך התקשתה ברבע הראשון, שהסתיים בתוצאה 21:22 למוצקין. ברבע השני הקפטן יגאל ניר ביחד עם גל ויינרייך השתלטו על המשחק והובילו את הקבוצה ליתרון 26:43, משמע הרבע השני הסתיים בתוצאה מוחצת למוצקין – 5:21.

רבע שני מצוין. יגאל ניר    צילום: איסר רביץ
רבע שני מצוין. יגאל ניר
צילום: איסר רביץ

מכאן ועד הסיום זה היה גרבג' טיים ארוך, כאשר בתום הרבע השלישי מוצקין הגדילה את יתרונה 43:62. ברבע האחרון שיחקו שחקני הספסל של שתי הקבוצות ומוצקין שמרה על יתרונה וניצחה בקלות.

בעקבות הניצחון עלתה מוצקין למקום החמישי בטבלה עם 28 נקודות וביום ראשון מצפה לה משוכה קשה בדמותה של מוליכת הטבלה הפועל חיפה, שפתחה את הסיבוב השני בצורה הססנית ולא נראית מפחידה כמו בסיבוב הראשון.

קלעו למוצקין:  אלמוג ברק 23, יגאל ניר, גל ויינרייך ובר חג'בי 11 כ"א, יניב כהן 9, עמית וייס 7, בר ראובן ולביא ונדל 3 כ"א ועמית גרוסמן 1.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות