fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה ארצית: טל פרסלני וליעד פורמן חתמו במוצקין

השניים, ביחד עם אסף רוטשטיין, ינסו לעשות מה שעשו בביאליק לפני שנתיים. ירמשין על הכוונת. לירן מורן ורז מנשה חתמו במגדל העמק, שקד שוהם חתם בהפועל חיפה ושלמה יאסו בדרך לעכו
טל פרסלני וליעד פורמן
טל פרסלני וליעד פורמן (צילום: נחום סגל)
כדורסלן השנה. יעקב פרץ מכתיר את טל פרסלני
טל פרסלני (צילום: נחום סגל)

רעידת אדמה בכדורסל הקריות. צמד הכוכבים של מכבי קרית ביאליק, טל פרסלני וליעד פורמן, חתמו השבוע במכבי קרית מוצקין, וישחקו אצל היריבה העירונית בעונה הבאה. פרסלני ופורמן שהעלו לפני שתי עונות את ביאליק ללאומית, על חשבון מכבי מוצקין, חוו עונה קשה בלשון המעטה עם ביאליק בליגה הלאומית.

פרסלני עדיין נמצא בהליכים משפטיים מול ביאליק, בגין אי תשלום משכורות, בעוד פורמן נפצע בצורה קשה בתחילת העונה ולמעשה לא שיחק כלל העונה. היה ברור שהשניים לא ימשיכו לשחק במכבי ביאליק, אך בכל זאת הם הפתיעו כשהחליטו לשחק בליגה הארצית כי שניהם שחקנים ברמה של ליגה לאומית.

ליעד פורמן
ממשיך לספק את הסחורה. ליעד פורמן (צילום: נחום סגל)

פורמן החל באחרונה להתאמן, אחרי שהתאושש מהפציעה הקשה במטרה להגיע לתחילת העונה הבאה בכושר טוב. במוצקין הביעו שביעות רצון רבה מההחתמה של שני הכוכבים, ומסרו שהפציעה של פורמן כלל לא הרתיעה אותם מכיוון שיש עוד חודשים רבים עד לפתיחת העונה הבאה ואין להם ספק שהוא יחזור לכושר מלא. בנוסף לפרסלני ופורמן, מוצקין נמצאת במשא ומתן מתקדם עם ולדימיר ירמישין,

שם שמוכר לרבים מאוהדי הכדורסל. ירמישין בן ה-29, הוא פורוורד שמתנשא לגובה 2.03, גדל במכבי חיפה ושיחק בשורותיה בליגת העל ובלאומית. ירמישין שיחק גם בליגת העל במדי אשקלון, וגם בקרית אתא הוא הספיק לשחק ב-2005. בעונה האחרונה שיחק של ישראל לגמר אליפות אירופה. בכך לא תמו ניסיונות החיפוש של הנהלת מכבי מוצקין אחר שחקנים, שם עבדו קשה בימים האחרונים במטרה לסגור הכי מהר שאפשר את הסגל לעונה הבאה. מי שסגר לעוד עונה במוצקין הוא אסף רוטשטיין, שלמרות שהיו לו הצעות מהפועל חיפה וגם מהשכנים מביאליק, הוא החליט להישאר.

בגזרת העוזבים, לירן מורן ורז מנשה, שהיו הצמד שהוביל את מוצקין העונה, עברו למגדל העמק שהעפילה לליגה הלאומית, אחרי המאבק עם מוצקין בצמרת לאורך העונה שחלפה. שקד שוהם עזב גם הוא וחתם בהפועל חיפה, וגם שלמה יאסו שוחרר ועומד להצטרף כנראה להפועל עכו.

במוצקין אמרו השבוע שאם ירמישין יחתום הקבוצה תתבסס על החמישייה הבאה: פרסלני, פורמן, ירמישין, רוטשטיין ומאור עמר, כששאר הקבוצה תורכב משחקנים צעירים ושחקני נוער תוצרת בית.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות