fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד: מכת פציעות קשה במכבי קרית מוצקין

דבר כזה לא זכור בקבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין. ביום שני, במהלך אימון הקבוצה, נתקלו השוער המצוין אורן מאירוביץ' והמקשר, המתאזרח, טונדיי עבדול ראשיד. השניים נפצעו ברגליהם. הם מצטרפים אל "הפצועים הותיקים": ולדי קופמן, מור עמית, מור קמחי וברק עמר
חצי קבוצה פצועה. חדי העין יוכלו לזהות את כל ששת הפצועים. מכבי מוצקין (צילום: איסר רביץ)
חצי קבוצה פצועה. חדי העין יוכלו לזהות את כל ששת הפצועים. מכבי מוצקין (צילום: איסר רביץ)

קבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין נסעה ביום שני להר מירון לקברי צדיקים כדי לבקש להסיר את הקללה שרובצת על הקבוצה בחודש האחרון. שישה שחקנים, כמעט כולם בכירים, נפצעו בתקופה הזו. השיא היה ביום שני במהלך אימון הקבוצה כאשר המקשר טונדיי עבדול ראשיד והשוער הנפלא אורן מאירוביץ' נפצעו ברגליהם במהלך תיקול ביניהם.

השניים הצטרפו "למועדון הפצועים הותיקים" של הקבוצה, שכולל את: הקפטן ולדי קופמן – כף היד, הקיצונים מור קמחי – פציעת פנים קשה, כולל שבר באף, וברק עמר – פציעת רגל, ושוער המשנה מור עמית, שמתאושש מפציעה באגן. בעקבות הפציעות הכריז יו"ר המועדון פיני לייבוביץ' על מצב חירום במחלקה.

לייבוביץ' החליט לבטל את אימוני קבוצת הנוער בימים רביעי חמישי וכל שחקני הקבוצה יצטרפו לאימוני קבוצת הבוגרים. חלק גדול משחקני הנוער יישבו על ספסל הקבוצה מחר (שישי, 16:30, בהיכל גושן) במשחק הליגה שבו תארח מוצקין את הפועל קרית אונו. נכון לכתיבת שורות אלה ברור שקופמן, קמחי ועמית לא יהיו כשרים למשחק, לגבי היתר קיים סימן שאלה עד יום המשחק.

בשישי שעבר יצאה מוצקין למשחק חוץ נגד מ.כ. נס ציונה. זה היה משחק על ארבע נקודות, שכן נס ציונה דורגה במקום השלישי עם 9 נקודות, בעוד מוצקין דורגה במקום השישי עם נקודה אחת פחות. בתום משחק שהתנהל בשליטה של המקומיים נפרדו הקבוצות בתוצאת תיקו 25:25.

אפשר לומר שהתיקו הזה הוא כמו ניצחון עבור מוצקין, שכן היא שיחקה ללא שלושת הפצועים – קופמן, קמחי ועמית, ובעיקר בגלל שהיא פגרה כל המשחק.

12:10 בתום המחצית הראשונה ו-19:15 בדקה ה-45. בדקה האחרונה, בפיגור 25:24, כבש הותיק איתי גושן שער שוויון חשוב. הקבוצה חזרה לביתה מרוצה, כשהפער מהמקום השלישי נותר נקודה אחת, בעוד מוצקין התקדמה למקום הרביעי, שבו היא נמצאת ביחד עם בני הרצליה ומכבי ראשון לציון עם 9 נקודות כל אחת. חלק מהניצחון הגדול יש לזקוף לזכותם של הקיצונים מאור אפוטה וברק עמר, שכבשו ביחד 15 שערים (אפוטה 8 וברק 7), שהם שישים אחוז מהשערים שכבשה מוצקין במשחק.

כאמור מחר תארח מוצקין את קרית אונו, קבוצת תחתית שהפתיעה בשבוע שעבר את רמת השרון. שתי שאלות על הפרק, הראשונה, מי מבין הפצועים יוכל לשחק במשחק, והשנייה האם מוצקין תצליח להתגבר על הקשיים ולזכות בניצחון אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון.

» בואו לדבר על זה בפייסבוק

חצי קבוצה פצועה. חדי העין יוכלו לזהות את כל ששת הפצועים. מכבי מוצקין (צילום: איסר רביץ)
חצי קבוצה פצועה. חדי העין יוכלו לזהות את כל ששת הפצועים. מכבי מוצקין (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות