fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"זו לא פוליטיקה, זו חברות"

בסוף השבוע שעבר שהה שר החוץ אביגדור ליברמן יחד עם רעייתו אלה בבית משפחת צורי בקרית מוצקין. רשמים מהשבת אצל "צורי ביתנו"

בזמן שבדרום מבצע עמוד ענן היה בעיצומו במהלך השבת, התארח שר החוץ אביגדור ליברמן עם אשתו אלה בבית משפחת צורי בקרית מוצקין. למרות השמועות כי האירוח טמן בחובו קרבה של דפנה צורי לפוליטיקה הארצית, היא מכחישה את הדברים ואומרת: "אני כנראה מאוד מתאימה לכנסת, אבל הכנסת מאוד לא מתאימה לי".

ביום שישי שעבר הגיעו בני הזוג ליברמן לקרית מוצקין, להתארח במהלך השבת בבית החברים הטובים, חיים ודפנה צורי. "אלה הגיעה אלינו כבר בשעה שלוש צהרים", סיפרה צורי להד הקריות, "אביגדור היה בישיבות ממשלה והגיע רק אחרי השעה תשע בערב. מאחר ואביגדור ליברמן השתתף בשבת תרבות בהיכל ואשתו שומרת שבת, הם הגיעו לעשות אצלנו שבת. אנחנו חברים טובים, אם הוא מגיע אלינו הביתה ומרגיש בנוח להישאר אצלנו לשבת, זה אומר הכל, זה לא קשור לפוליטיקה, זו חברות נטו".

  אביגדור ליברמן, דפנה וחיים צורי עם המאבטחים בדרך לשבת תרבות ברגל.
אביגדור ליברמן, דפנה וחיים צורי עם המאבטחים בדרך לשבת תרבות ברגל (צילום: אריה רייזלר)

בני משפחת צורי התגייסו כדי לתת לאשת שר החוץ את התנאים האידיאלים לשמור שבת בביתם. "הבאנו פלטות ושמנו עליו את האוכל לשבת והבאנו מיחם וחיממנו את המים. על הפלטה עשינו חמין לשבת, באמת התגייסנו לטובת העניין. את הטלוויזיה פתחנו לפני שבת ופשוט לא כיבינו אותה. היכן שאלה ישנה, היא לא הדליקה טלוויזיה".

מי שנדבק למרקע במהלך השבת, בוודאי צפה בראיון שהעניק שר החוץ ליברמן לערוץ השני באולפן שישי. הראיון, הוקלט קודם לכן, מאחר ובשעה בו שודר, ליברמן כבר היה בקרית מוצקין. "אביגדור לא שומר שבת, אבל הוא מאוד מכבד את אשתו. לשבת תרבות הלכנו ברגל מהבית שלנו להיכל התיאטרון, עם כל המאבטחים והמכוניות שנסעו לאט לידינו, כי היה חשוב לנו שגם היא תבוא".

למרות שעולה מהסיפור ריח פוליטי, בעיקר עם התקרב מועד הבחירות לכנסת אומרת צורי: "חיים לא מזוהה עם אף מפלגה, הוא רץ במוצקין ברשימה עצמאית, הוא לא התפקד לאף מפלגה. יש לו חברים טובים מכל המפלגות, באמת שמבחינה פוליטית ארצית הוא לא מזוהה עם אף אחד, יש לו המון חברים בכל המפלגות ובשביל חברים לא צריך זהות פוליטית. יש לו הרבה חברים מהליכוד, הוא חבר של עמיר פרץ ממפלגת העבודה באמת יש לו חברים מכל המפלגות ואני אפילו לא יודעת עם מי הוא מזוהה".

לשאלה האם היא בעצמה מתכוננת להצטרף לאחת המפלגות הארציות, במטרה להיכנס לכנסת בבחירות הבאות, אמרה צורי: "הייתה לי הרפתקה קצרה בפוליטיקה, אחריה אמרתי שאני כנראה מאוד מתאימה לכנסת, אבל הכנסת מאוד לא מתאימה לי".

משפחת צורי ומשפחת ליברמן יושבים בהיכל התיאטרון לפני הדיון בשבת תרבות
משפחת צורי ומשפחת ליברמן יושבים בהיכל התיאטרון לפני הדיון בשבת תרבות (צילום: אריה רייזלר)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות