fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפילים תקפו ופדידה המושעה חזר לגן החיות בקרית מוצקין

עו"ד אליהו סרור, פרקליטו של מנהל גן החיות בחי פארק, יגאל פדידה, החשוד בעבירות מרמה, סבור שהפרשה הסתיימה. המשטרה: "החקירה עדיין מתנהלת"
יגאל פדידה (צילום ארכיון קרית מוצקין)
יגאל פדידה (צילום ארכיון קרית מוצקין)

"הנמרים הולידו עכברים. כל החשדות הוסרו, החקירות הסתיימו באופן סופי ואילוף החיות יוחזר לסדרו", כך הכריז השבוע עו"ד אליהו סרור, פרקליטו של יגאל פדידה, מנהל גן החיות בחי פארק בקרית מוצקין, החשוד בלקיחת שוחד ובעבירות מס.

פדידה נעצר ב-9 במרס, ב-16 במרס נשלח למעצר בית שהיה מתוכנן עד 23 בחודש, אבל הסתיים ב-19 במרס, אז הוחלט להשעותו למשך כחודש. עו"ד סרור טען השבוע כי הוסרו מפדידה כל התנאים המגבילים והחקירה הסתיימה, אבל ההחלטה האם לגנוז את התיק או לא, טרם נתקבלה.

פדידה אמור היה לחזור לעבודה ב-24 לאפריל, אולם הוחלט להקדים את חזרתו בארבעה ימים, ליום שני השבוע, משום שעבודתו, במסגרתה הוא גם מאלף את החיות, הורגשה כהכרחית. מתברר שבעת היעדרותו, הותקפו שני אנשים על ידי פילים, אחת מהם היא מאלפת חיות בעצמה.

עו"ד סרור: "יגאל מכיר ומטפל בכל חיה. הוא אמר לי שבגלל שהוא רגיל לשהות בכלובים עם חיות, הוא לא חושש מהמאסר עם בני אדם. כשביקשנו לשחררו מוקדם יותר, השוטרים בהתחלה לא רצו לשמוע על זה, אבל הבאתי להם אישורים רפואיים שהצביעו על כך שהמאלפת הותקפה על ידי הפיל וביקשתי שיקצרו את התהליך. הצעתי שבמהלך השעייתו, יוצמד לו שוטר שיילך איתו מדי יום לשעה אחת לפארק, אך גם לכך לא הסכימו במשטרה.

יגאל פדידה (צילום ארכיון קרית מוצקין)
יגאל פדידה (צילום ארכיון קרית מוצקין)

"פעילות החקירה האחרונה בעניינו של מרשי נעשתה ביום שלישי שעבר, 14 בחודש. ייאמר לזכות המשטרה, שכשאנשיה הבינו כי הם סיימו את החקירה וביקשתי שפדידה יוחזר לעבודתו לפני יום העצמאות, נעניתי בחיוב על ידי ראש צוות החקירה איציק גוטמן". "כל החשדות, הרכילויות והטענות נבדקו ונחקרו לעומק, נוהלה חקירה אינטנסיבית, כל חשבונית בתיק נבדקה, אמנם לא קיבלנו מסמך המעיד על כך שהתיק סגור אבל הכול מאחוריו. משמעות חזרתו לפארק היא שאין חשדות נגדו", הוסיף עו"ד סרור.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "בניגוד לנטען בפניה החקירה המוזכרת בה עודנה מתנהלת ועל כן אנו מנועים מלהתייחס לפרטים אודותיה. נציין כי ככלל, קצב ניהול חקירה והגבלות החלות על חשודים מבוססים על שיקולים מקצועיים והנסיון לקשור באופן חד ערכי בינם לבין עוצמת החשדות או הראיות הוא חסר בסיס".

פדידה בחר שלא להגיב לידיעה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות