fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבן מרשימת הצעירים יתמודד נגד האב ממוצקינטו

קובי צורף הקים סיעת צעירים שתתמודד בבחירות המוניציפליות הקרובות נגד הרשימה שבה מתמודד אביו, סגן ראש עיריית קרית מוצקין. "אמא מפרגנת בגדול, והיא תצטרך לבחור", אומר הבן. והאב מרגיע: "מה שיקרה במועצה יישאר שם, אנחנו לא מכניסים את זה הביתה"
קובי צורף (צילום: רותם כבסה)

כשבוע לאחר שהסתיימו הבחירות לכנסת, התעוררה מערכת הבחירות המקומית וכבר צפויה דרמה לפחות בגזרת קרית מוצקין: קובי צורף הודיע שיתמודד בבחירות ברשימה מול אביו, מנשה.

"לא נכנס עם אבא לפרטים". קובי צורף (צילום: רותם כבסה)

"בעוד עשר שנים אני אהיה ראש עיריית קרית מוצקין", כך הצהיר קובי צורף, היועץ הפוליטי של שר ההסברה יולי אדלשטיין ובנו של ממלא מקום וסגן ראש עיריית קרית מוצקין מנשה צורף, לפני בראיון ל"הד הקריות" לפני שמונה חודשים.

השבוע התברר כי צורף הבן יתמודד בבחירות המוניציפליות הקרובות למועצת העיר קרית מוצקין ברשימה בשם "צעירי מוצקין", מול רשימתו של אביו מנשה צורף, איש אמונו הוותיק של ראש העירייה חיים צורי, שיתמודד ברשימת מוצקינטו.

ברשימה של צורף יתמודד גם קובי עזרן, הבעלים של פאב המורגן, שהוביל בקיץ לפני שנה וחצי את המחאה החברתית ועיר האוהלים בקרית מוצקין. מתמודדת נוספת היא עדי גרוטס, שעוסקת בתחום יחסי הציבור, ומסיימת לימודי תואר ראשון בתקשורת באוניברסיטה הפתוחה.

הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי בעיתון "הד הקריות" 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות