fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דר נופרים: 11 דירות נמכרו בחודש ב-17.8 מיליון שקלים

חברת דר נופרים מדווחת על שיא במכירות במתחם sea4 החדש בשכונת נווה גנים בקרית מוצקין
מתחם Sea4 בנווה גנים. (הדמיה: סטודיו הקובייה)
מתחם Sea4 בנווה גנים. (הדמיה: סטודיו הקובייה)

11 יחידות דיור נמכרו בחודש הראשון של שיווק מתחם Sea4 של חברת דר נופרים בשכונת נווה גנים בקרית מוצקין.  המתחם נמצא בפרויקט נווה נופר וכולל ארבעה  מגדלי יוקרה ה עם דירות ענקיות ומרפסות גדולות הצופות לנוף ים פתוח ולרכס הכרמל. ההיקף הכספי הכולל של המכירות בחודש הראשון של שיווק המתחם החדש נאמד בכ-17.8 מיליון שקלים, וכן התקבל היתר בנייה.

החברה מדווחת כי שלב א' נמכר, ושל בן יאוכלס בעוד כשישה חודשים.  הפרויקט בשלב ג' הוא עתודת הקרקע האחרונה בשכונת נווה גנים.  מחברת דר נופרים נמסר כי תכנון הבניינים התחשב במיקומו של המתחם בחלקו המערבי כך שכל הדירות צופות לכיוון הים.

מתחם Sea4 בנווה גנים. (הדמיה: סטודיו הקובייה)
מתחם Sea4 בנווה גנים. (הדמיה: סטודיו הקובייה)

עוד נמסר מהחברה, שלאור ניסיונה בשיווק שני בניינים בשכונת נווה גנים, הביקושים וצרכי הלקוחות הינם לדירות גדולות ולכן הדירות הינם בין 140- 125 מ"ר נטו.

בנוסף, לכל דירה יש מרפסת ענקית של עוד 22-33 מ"ר. כאשר בקומות הראשונות המרפסות יכללו גן תלוי כ- 9 מ"ר ומרפסות מקומה 7 ואילך יהיו מרפסות מרוצפות במלואן בגדלים של בין 22- 33 מ"ר. בחלקן של הדירות, המחסן צמוד לדירה.

לרגל השקת שלב ג' נהנים הרוכשים הראשונים מהטבה של 80 אלף שקלים. ניתן לשלם 20 אחוז במעמד החתימה על החוזה והיתרה בכניסה לדירה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות