fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בומה ברח"ד: השאיפה, יותר מנדטים במועצה

בן 60, נשוי ואב לשלושה, בעל תואר ראשון במינהל עסקים וכלכלה ותואר שני בניהול ופיתוח מערכות חינוך
בומה ברח"ד (צילום: פרטי)
בומה ברח"ד (צילום: פרטי)
בומה ברח"ד (צילום: פרטי)
בומה ברח"ד (צילום: פרטי)

סיעה: "לב" בתמיכת "הבית היהודי" – מתמודד למועצת עיריית קרית מוצקין

מי אני: בומה ברח"ד, בן 60, נשוי ואב לשלושה, משמש סמנכ"ל רשת המתנ"סים בקרית מוצקין – נמצא כרגע בחופשה ללא תשלום. בעל תואר שני בניהול ופיתוח מערכות חינוך, תואר שני במינהל ציבורי, תואר ראשון במינהל עסקים וכלכלה ומסיים בימים אלה לימודי משפטים. עוסק במשך שנים רבות בעשייה ציבורית בקרית מוצקין. היה סא"ל ביחידה קרבית ושירת בצה"ל במשך 15 שנים. עד שנת 2012 כיהן כסגן ומ"מ ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי וחבר מועצת העיר. בשנת 2012 הטיל פצצה פוליטית ופרש ממועצת העיר לטובת תפקיד בכיר ברשת המתנ"סים. בתפקידו האחרון היה מנכ"ל הקרן למרכזי שיקום – ארגון שעוסק בשיקום תעסוקתי לאנשים עם מוגבלויות, ראש אגף החינוך והתרבות בעיריית קרית מוצקין, יו"ר הנהלת המתנ"ס בהתנדבות, מנכ"ל המועצה למניעת תאונות דרכים.

מה אני מציע: "אני מאמין שיש לשנות את סדרי העדיפויות בקרית מוצקין בתחום החינוך ולהקצות משאבים לחינוך ורווחה. אנחנו רוצים להקים פנימיות יום לילדים במערכת החינוך ולהרחיב את הפעילות של מרכז משמעו"ת שהקמתי. בכוונתי להכניס אבחונים מגיל הרך ומעלה בגני הילדים והלאה, ולשפר את שיעור הזכאות לבגרות בקרית מוצקין שעומד על 63 אחוז בלבד. אני מעוניין לשוב ולהחזיק את תיק החינוך, ומתכוון לפעול להקטנת כיתות הלימוד, הגדלת הסכומים למלגות לסטודנטים והתקציב לפיתוח תנועות הנוער. חשוב לי עתיד הצעירים בעיר ובכוונתי לרתום את משרד השיכון על ידי הבית היהודי וליזום הקמת שכונה לצעירים. בתחום הרווחה צריכה להיות קרן עירונית, לסייע לאנשים שנמצאים באמת בתחתית הסולם, ולממן במידת הצורך סבסוד של טיפולי שיניים, משקפי ראייה, מזון ומוצרים חיוניים כמו ריהוט לבית. אפשר להקים קרן כזאת עם ניהול פרטני של אנשים. במוצקין יש תוכנית 'גמלאים ונהנים', אבל צריך לטפל גם ב'גמלאים שלא נהנים', אלו שיושבים בבית ולא יכולים לצאת. אני יודע לעשות את העבודה".

למה אני: "אנו רצים כרשימה על-מפלגתית מקומית של דתיים וחילונים עם האג'נדה וערכים בתוך הזהות היהודית של תנועות הנוער, שירות בצבא ובתמיכת מפלגת הבית היהודי שמכוונת לאותם סדרי עדיפויות. חיים צורי הוא ראש עיר טוב, אך אני מאמין שאפשר יהיה לעשות שינוי רק עם תהיה רשימה חזקה נוספת במועצת העיר. אני לא מצטער שעזבתי את מועצת העיר, בבחירות האחרונות קיבלנו שני מנדטים ואני מקווה להגדיל את הסיעה כי את הנקודות שהעליתי לשינוי אפשר לעשות עם צוות. כולם שווים בעיני ואני רוצה לפעול עם כולם ולמען כולם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות