fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ארוחת בוקר בקליק? רנה קריון משיקים גיפט קארד במתנה

ב"רנה קריון" מפנקים את הלקוחות, כדי שיוכלו לפנק אחרים. מעתה, בלחיצת כפתור ניתן לרכוש Gift Card, בכל סכום On Line, אותו ניתן להעניק לאהוב, לחבר, או להשאירו אצלכם
ארוחת בוקר ברנה קריון תצלום יחצ
ארוחת בוקר ברנה קריון תצלום יחצ

"רנה קריון" הוא סניף הדגל של רשת הביסטרו-בר "רנה", אשר החלה את דרכה בשנת 2003 ומאז מבססת את מעמדה באזור הצפון כמובילה את תרבות הבלוי הצפונית. הרשת ייחודית בנוף הישראלי, בעלת אופי שונה מהשאר בעיצוב החדשני והשיקי, במנות הגדולות, בעלויות השוות לכל כיס ובאווירה הצעירה. רנה נוגעת בתחום תרבות הבילוי וחיי הלילה עם אלכוהול בהיצע רחב אשר הנו ייחודי.

ב"רנה קריון" החליטו לפנק את הלקוחות ומעתה ניתן, בלחיצת כפתור בעמוד הפייסבוק "רנה קריון", לרכוש Gift Card, אותו ניתן להעניק לאחר, או להשאירו אותו אצלכם.

למעשה ישנם שני סוגי "גיפטים" אותם ניתן לרכוש: האחד, בו אתם תקבעו את הסכום והשני הוא לארוחת בוקר זוגית במחיר קבוע מראש. ניתן לשלוח את הגיפט קארד לחבר/ה, אמא, אבא, סבתא או סבא, סתם כי בא לכם לפנק אותם. ואם הם מציינים מאורע חשוב, כמו יום הולדת, יום נישואין וכו', ניתן לצרף ברכה אישית ואפילו תמונה, של הנכדים למשל.

ארוחת בוקר ברנה קריון תצלום יחצ
ארוחת בוקר ברנה קריון תצלום יחצ

את הגיפט קארד ניתן לשלוח לאדם אותו תרצו לפנק בהודעת SMS, במייל, או להדפיסו ולהגיש אותו באופן אישי למקבל. הרכישה היא מיידית, בקליק, בצורה חווייתית ואישית. אין ספק שזוהי המתנה המושלמת והמפנקת לכל אירוע.

ארוחת הבוקר הזוגית במחיר 114 ₪ כוללת: ארבע ביצים לבחירה, מוגשת עם סלט קצוץ מתובל בשמן זית ולימון טרי, שישה סוגי גבינות, טונה מתובלת, טחינה, ממרח אבוקדו, זיתים ביתיים, חמאה וריבת הבית. מוגש עם פוקצ'ת דגנים זוגית ושני קינוחים אישיים.

רנה, מדרחוב קריון, טל: 04-8228555, שעות פתיחה: ימים א'-ו' מהשעה 08:00 עד אחרון המבלים. מוצ"ש: מצאת השבת ועד אחרון המבלים. ניתן לערוך במקום אירועים פרטיים עד 100 מוזמנים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות