fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איומים על דפנה וחיים צורי: "היום שלכם קרוב"

ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי ורעייתו דפנה, מנכ"ל היכל התיאטרון במוצקין קיבלו איומים על חייהם באמצעות מכתב שהגיע ללשכת ראש העירייה ובו נכתב בנוסף: "מה שקרה לדוד אבן צור הוא כלום לעומת מה שיקרה לכם". המשטרה חוקרת
דפנה וחיים צורי (צילום: זיו לסמן)
דפנה וחיים צורי (צילום: זיו לסמן)

רק לפני מספר שבועות הונח מטען חבלה מתחת לרכבו של ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור ונדמה כי השתנו חוקי המשחק בקריות. בשבוע שעבר התקבלו בלשכת ראש העיר בקרית מוצקין שני מכתבים, אחד הממוען לראש העירייה חיים צורי והשני ממוען לרעייתו, דפנה צורי. תוכן המכתבים לא השאיר מקום לדמיון ובני הזוג מיהרו להזעיק את שוטרי תחנת זבולון. "היום שלכם קרוב", נכתב במכתבים, "מה שקרה לדוד אבן צור הוא כלום לעומת מה שיקרה לכם", נכתב באחד המכתבים.

"הגיעו למשרד ראש העיר מכתבי איום, המאיימים גם על דפנה וגם על חיים צורי", אמר השבוע מפקד תחנת זבולון נצ"מ אילן סרדל, "חיים ודפנה נקבו במספר אנשים שעלולים להיות חשודים בשליחת המכתבים והתחלנו לחקור. בינתיים בדקנו את אחד השמות שהעבירו לנו חיים ודפנה צורי וכרגע אנחנו ממשיכים לבדוק את השאר".

זו אינה הפעם הראשונה שאיומים נשלחים לכיוונם של בני הזוג צורי. ביוני 2013, הגישו תלונה על איומים, לאחר שעבריין מהקריות, ניסה להסית נגדם. "אני מרגיש שנחצו כאן קווים אדומים", אמר אז צורי ל"הד הקריות". "לא תיארתי לעצמי שעבריינים יהיו מופעלים בקרית מוצקין ובטח לא מופעלים על ידי אנשים בעלי אינטרסים כלכליים ופוליטיים. אנחנו כמובן לא מתכוונים להיכנע לעבריינים שרוצים שנעשה מה שהם רוצים".

גם אז התקיימה בתחנת זבולון הערכת מאוימים, שכללה את כל הגורמים והנתונים כדי לבדוק את רמת המסוכנות. לאחר ההערכה התקבלה ההחלטה להצמיד לו אבטחה גלויה וסמויה. השבוע אמר צורי: "שום איום לא יגרום לי, לתת למישהו משהו, שאני לא חושב שמגיע לו".

הסיפור המלא ביום שישי ב"הד הקריות"

דפנה וחיים צורי (צילום: זיו לסמן)
דפנה וחיים צורי (צילום: זיו לסמן)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות