fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

35 דירות נמכרו תוך מספר שעות בסביוני ים

אפריקה ישראל ערכה יריד פריסל למגוון דירות בשכונת סביוני ים בקרית ים. יריד המכירה נמשך עד סוף השבוע
יריד מכירות בסביוני ים
תושבי הקריות הצביעו הרגליים. יריד מכירות בסביוני ים (צילום: אפרת פראנק)
יריד מכירות בשכונת סביוני ים
אשגב וצוות המשרד. יריד מכירות בשכונת סביוני ים (צילום: אפרת פראנק)

תקדים. מאות לקוחות הגיעו בשישי האחרון לשכונת סביוני ים ליריד מכירה גדול מסוגו שקיימה קבוצת אפריקה ישראל בשכונת סביוני ים בקרית ים. ביריד נמכרו 35 דירות והשיקו את הבניין האחרון למכירה.

שכונת סביוני ים כוללת 1280 יח"ד. כעת נותרו 100 יח"ד בלבד שמוצעות למכירה. הבניין האחרון במתחם הדרומי, יהיה מתוך שמונה מגדלים, בן עשר קומות עם 62 יח"ד. צפי כניסה, בדצמבר 2014.

ביריד הפריסל נמכרו דירות במחיר חסר תקדים בקריות: 4 חדרים, 100 מ"ר פלוס מרפסת של 11 מ"ר ב-940 אלף שקלים. בנוסך ניתנה מתנה לכל רוכש: חבילת מוצרי חשמל ששוויה נאמד ב-35 אלף שקלים. סל המוצרים כלל: מקרר, תנור, כיריים, מיקרוגל, קולט אדים, מדיח כלים, מכונת כביסה מייבש, טלווייזה 42 אינצ' מערכת קולנוע ביתית ומזגן מיני מרכזי כולל התקנה.

ביריד נמכרו גם ארבעה פנטהאוזים, חמישה חדרים, במחיר של 1.8- 2.1 מיליון שקלים שנרכשו על ידי תושבי הקריות, משפרי דיור. דירות חמישה חדרים נמכרו ב- 1.45 מיליון שקלים. באירוע נכחו: מנכ"ל אפריקה אורן הוד, סמנכ"ל השיווק אייל חכם, מנהל מכירות ארצי. דרור אבן- חן וצוות המכירות של סביוני ים.

מנהל חברת השיווק מוטי אשגב מחברת אשגב ניהול פרויקטים משווק את השכונה כבר למעלה מ-6 שנים: “היה אירוע מרגש מאד. רואים שהרוכשים חיכו על הגדר וחיכו למחירים זולים. אני צופה שהמחירים יעלו כי הביקוש עולה על ההיצע. משמח אותי שאנשים הצביעו ברגליים, המפרט הטכני השתדרג מאד. הפיתוח המואץ של השכונה עם הקמת בית הספר והגנים החדשים מושכים את הזוגות הצעירים.

יריד המכירה נמשך עד סוף השבוע. משרדי המכירות פתוחים ביום שישי, (2.8) מ-9:00 עד 14:00.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות