fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: שריפה פרצה ברב קומות בשכונת פסגות ים

חמישה צוותי לוחמי אש טיפסו על סולם גבהים לקומה 13 ברחוב החבצלת בעקבות שריפה שפרצה בדירה האחרונה במגדל. כיבוי אש: "היה צורך לקבל לחצי מים בקומות גבוהות ולהעלות ציוד כאשר המעלית יצאה מכלל שימוש"
שריפה ברבי קומות בקרית ים (צילום חטיבת דוברות המשטרה)
שריפה ברבי קומות בקרית ים (צילום חטיבת דוברות המשטרה)
שריפה ברבי קומות בקרית ים (צילום חטיבת דוברות המשטרה)
שריפה ברבי קומות בקרית ים (צילום חטיבת דוברות המשטרה)

חמישה צוותי לוחמי אש בסיוע סולם גבהים ובראשותו של טפסר משנה שלום לוי, מפקד המשמרת התורנית פעלו לכיבוי שריפה שפרצה בדירת מגורים בקומה 13 והאחרונה ברחוב החבצלת בשכונת פסגות ים אשר בקרית ים. האירוע הסתיים ללא נפגעים.

בתחילה היה קיים חשש להימצאות אפשרית של לכודים בדירה הבוערת אולם סריקה מדוקדקת במקביל למאמצי הכיבוי שללה זאת. מתברר כי בעלי הדירה, אשר שהו בביתם בעת פרוץ השריפה ניסו לכבותה עוד בראשיתה אך ללא הועיל ומשלא עלה בידם מילטו עצמם מהדירה עוד טרם הגעת הכוחות.

יצוין כי בקומה גבוהה שכזו מתקיים משטר רוחות אשר מלבה בנקל את הבעירה. בעיה נוספת בה נתקלו לוחמי האש הייתה טפטוף חומרים בעירים דרך מסתורי הכביסה אשר איים לגרום להתפשטותה של השריפה אל עבר דירות נוספות.

מכיבוי אש מחוז חוף נמסר: "שריפה בבניין שכזה מהווה אתגר לא מבוטל בעבור לוחמי האש וזאת ממספר סיבות: כמות האנשים המאכלסים אותו, הצורך לקבל לחצי מים מתאימים בקומות הגבוהות. על כל 10 מטרים בגובה מתקיים איבוד לחץ של 1 אטמוספירה, הצורך להעלות ציוד ואמצעים כאשר המעלית יוצאת מכלל שימוש, משטר הרוחות בקומות העליונות וכדומה.

גם הפעם, דומה כי לוחמי ומפקדי תחנת חיפה עמדו באתגר והאירוע הסתיים ללא נפגעים. חוקר שריפות מטעם רשות הכבאות יצא לזירה על מנת לברר את הסיבות לפרוץ השריפה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות