fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: שדה ראייה חסום מסכן את הנהגים

ברחוב רוברט סולד בקרית ים, ישנו מעגל תנועה, בו שדה ראייה חסום לנהגים, כך דווח לעמותת אור ירוק
שדה ראיה חסום בקרית ים
שדה ראיה חסום בקרית ים צילום: עמותת אור ירוק
שדה ראיה חסום בקרית ים
שדה ראיה חסום בקרית ים צילום: עמותת אור ירוק

עמותת אור ירוק מדווחת  על שדה ראייה חסום בקרית ים. על פי הפניה שהתקבלה, ברחוב רוברט סולד בקרית ים, ישנו מעגל תנועה, בו שדה ראייה חסום לנהגים המגיעים לכיכר וכן לנהגים הנוהגים בכיכר. הסיבה לכך היא, כי ישנו שיח של צמחי נוי לפני הכיכר, המסתיר לנהגים המגיעים לכיכר את הנהגים הנמצאים בו. בנוסף, השיח לא מאפשר לנהגים שעושים דרכם בכיר, לראות את המכוניות שמגיעות אליו.

המשמעות היא, שהנהגים מתקשים לתת זכות קדימה כנדרש מבלי להיכנס לכיכר בצורה מסוכנת כך שישנה סכנה של תאונת חזית צד בכל פעם שרכב מגיע לכיכר. על הרשות המקומית לוודא כי עצמים דוממים המוצבים ברחובות ובכבישים כמו עמודי תאורה, עמודי חשמל, תמרורים וצמחי נוי אינם מפריעים לתנועה ואינם מסכנים את חייהם של התושבים.

במסגרת פעילותה למען בטיחות התושבים, מקבלת עמותת אור ירוק התראות מתושבים בכל רחבי הארץ על מפגעי בטיחות המסכנים את חייהם.  מעמותת אור ירוק נמסר בתגובה: "על הרשויות המקומיות לוודא כי עצמים דוממים המוצבים ברחובות ובכבישים כמו עמודי תאורה, עמודי חשמל, תמרורים וצמחי נוי, אינם מפריעים לתנועה ואינם מסכנים את חייהם של התושבים. חסימת שדה הראייה של הנהגים, עלולה לגרום לתאונה קטלנית".

מעיריית קרית ים נמסר בתגובה: "המפגע נבדק לעומק ובמקום לא נמצא שום מפגע. אגף הגינון והתחזוקה בעירייה ישמחו לפגוש במקום גם את נציגי אור ירוק כדי להציג בפניהם עובדה זו  בדרך בלתי אמצעית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות