fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט פינוי בינוי הושק בקרית ים

בניין בקרית חיים. (צילום, ארכיון)
בניין בקרית חיים. (צילום, ארכיון)

בסוף השבוע הושק בקריית ים פרויקט בינוי פינוי במסגרתו מבקשת החברה הקבלנית "יהודה לוי" לשדרג מאות יחידות דיור לאורך שדרות ירושלים מכיכר המנורה ועד רחוב צה"ל ולהגדיל את מספר הדירות שבמבנים אלה כיום.

החברה הקבלנית שמוציאה לפועל את המיזם פועלת בימים אלה גם ברחוב מחל שבקריית חיים ושם כבר יצא הפרויקט לדרך לאחר שכל בעלי הבתים במקום הסכימו להצטרף אליו. ראש העירייה, דוד אבן צור, אשר הוזמן לטקס ההשקה ציין כי למרות שהמדובר במיזם פרטי ולא ציבורי הוא מברך על כל יוזמה כזו המביאה לעיר התחדשות עירונית  לדבריו "מתחם פינוי ובינוי בקריית ים ג' מהווה חולייה נוספת בתהליך ההתחדשות העירונית של קריית ים וחוליה ראשונה בתהליך ההתחדשות אותו אנו מובילים בקריית ים. "

רבה הראשי של קריית ים הרב יוסף הלוי אברקי אשר השתתף אף הוא בטקס אמר " אנו שמחים לקחת חלק בתחילתו של הפרויקט לחידוש קריית ים, ולהיות היא העיר המובילה באזור בהתחדשות עירונית ואני מברך את העוסקים בפרויקט בהצלחתו".

יזם הפרויקט יהודה לוי ציין בדבריו כי  זהו המבנה הראשון מבין עשרות מבנים שייבנו במסגרת תכנית ההתחדשות   לאורך שדרות ההסתדרות  הוא גם הבטיח כי במקביל תזכה השכונה לשיפוץ יסודי החל מטיפוח החצרות, הגדלת מספר מקומות החנייה של הדיירים, פיתוח הגנים הציבוריים ושדרוגם של המגרשים ומתקני המשחק.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות