fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עשרות סייעות הצהרונים בקרית ים לא קיבלו פיצויים

עשרות סייעות שעבדו בצהרונים של המתנ"ס בקרית ים לא קיבלו את דמי הפיצויים שמגיעים להם בתאריך שנקבע. הן פוטרו מעבודתן בתחילת שנת הלימודים לאחר שהוחלט שהצהרונים יופעלו על ידי העירייה בכדי להוריד את העלויות להורי הילדים.

הסייעות, כשישים במספר, היו אמורות לקבל את דמי הפיצויים ביום ראשון השבוע אולם כשבאו לקבל את דמי הפיצויים התברר להן כי ההמחאות לא מוכנות. שכרן של הסייעות מורכב מתשלום לפי שעת עבודה ובממוצע עומד שכרן החודשי על סכום פעוט של 2000-3000 שקלים. בחודשים של חופשות וחגים הן יכולות להגיע למשכורות מעט יותר גבוהות מכיוון שיום העבודה שלהן נמשך שעות רבות יותר.

"ביום ראשון הייתי אמורה לקבל את הפיצויים" סיפרה את הסייעות "התקשרתי למתנ"ס לברר מה קורה עם זה ואמרו לי שהצ'קים לא מוכנים וצריך לטפל בזה. לא מדובר בסכומים גדולים אבל בכל זאת מדובר בעוד כמה אלפי שקלים שיכולים לעזור לי. אף אחת מהסייעות לא מקבלת סכומים גדולים אז לא מדובר בסכום שימוטט את המתנ"ס". סייעת נוספת אמרה כי כל הניסיונות שלהן להבין מתי יגיעו כספי הפיצויים נתקלו בקיר אטום.

יו"ר דירקטוריון הנהלת המתנ"ס, שלומי טל, מסר בשיחה עם "הד הקריות" כי אכן הייתה בעייה עם ההקצבה החודשית מהרשות המקומית. ביום רביעי בבוקר הוא מסר כי "כל הצ'קים חתומים ומוכנים והחל ממחר בבוקר (יום ה') הן מוזמנות להגיע למזכירות המתנ"ס על מנת לקבל את מה שמגיע להן. אני אישית נלחמתי ורצתי עבורן על מנת שיקבלו את מה שמגיע להן ועכשיו הכל מוכן. לצערי לקחו לנו את הצהרונים ונאלצנו לפטר אותן".

משיחה עם הסייעות נמסר כי במידה ויתברר כי כספי הפיצויים אינם מוכנים כפי שנמסר או שתתגלה בעייה, הן מתכוננות להפגין בשבוע הקרוב על מנת לקבל את מה שמגיע להן על פי חוק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות