fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עד אליך, ג'ון קרי

מנהל מחלקת הספורט ברשת המתנ"סים העירונית שי טפליצקי הוא אחד מ~14 הנציגים מישראל שייסעו בשבוע הבא לארה"ב בהזמנת מחלקת המדינה
אוהב כל מה שקשור לספורט. טפליצקי [צילום: באדיבות החברה למתנ"סים]

גאווה מקומית: שי טפליצקי מהמרכז הקהילתי בקרית ים נבחר על ידי מחלקת המדינה האמריקאית והחברה למתנ"סים הארצית לטוס במשלחת לארה"ב. המשלחת שתצא בשבוע הבא היא חלק מתוכנית "מבקרי הספורט" של מחלקת המדינה האמריקאית, במסגרתה ספורטאים, מאמנים ומנהלי ספורט מכל רחבי העולם מבקרים בארה"ב למשך כשבועיים. טפליצקי, מנהל מחלקת הספורט ברשת המתנ"סים העירונית הוא אחד מ~14 הנציגים של ישראל, שבעה יהודים ושבעה ערבים.

אוהב כל מה שקשור לספורט. טפליצקי [צילום: באדיבות החברה למתנ"סים]
אוהב כל מה שקשור לספורט. טפליצקי [צילום: באדיבות החברה למתנ"סים]
הרכזים יסיירו בוושינגטון הבירה ובקארי, צפון קרולינה, הידועה כאחד ממרכזי הספורט הקהילתי הבולטים בארה"ב. הם ייפגשו עם אנשי מקצוע אמריקאים וייחשפו לתכנים רבים המציגים בפניהם את השיטה האמריקאית, בכל הנוגע לספורט בכלל וניהול ספורט קהילתי בפרט. לאורחים הישראלים אף תינתן האפשרות להציג בפני מארחיהם האמריקאים שיטות וטכניקות רלוונטיות מישראל.

מטרתה המרכזית של התוכנית היא חילופי ידע בנוגע לשימוש בספורט לבניין וחיזוק קהילות, כמו גם שילוב בין קהילות שונות דרך כלים ספורטיביים.

טפליצקי מספר שעוד בילדותו ברוסיה אהב כל מה שקשור לספורט בכלל ולכדורגל בפרט. אחרי קריירת נוער ככדורגלן, שינה כיוון אל עבר ניהול הספורט. במשך חמש שנים הוא כיהן במועצת העיר קרית ים מטעם ישראל ביתנו, אך מאז 2014 הוא מנהל את מחלקת הספורט ברשת המתנ"סים העירונית. תחת שרביטו התרחבו משמעותית הפעילויות בתחום, לרבות קיום טריאתלון ראשון בעיר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות