fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ויק טפר מקרית ים אלוף ישראל בקיק בוקסינג

אליפות ישראל נערכה בשבוע שעבר בכפר יאסיף. שני ספורטאים ממועדון גולדן פייטר מקרית חיים השתתפו בתחרות
אלוף ישראל. ויק טפר ומאמנו אורן ריבקוב (צילום: אנדרי בילבוקי)

אליפות ישראל בקיק בוקסינג התקיימה בחמישי שעבר בכפר יאסיף. התחרות אורגנה על ידי התאחדות הקיק בוקסינג WAKA וארגנה על ידי יו"ר ההתאחדות האני סקס.

בתחרות נטלו חלק 96 ספורטאים מכל רחבי הארץ שחולקו לשתי קטגוריות קדטים – ילדים, וג'וניור-נוער, שהתחרו לפי משקלים, בתוכם שני ספורטאים ממועדון גולדן פייטר בקרית חיים, בהדרכת המאמן אורן ריבקוב. למעשה ריבקוב מתמחה באיגרוף תאילנדי כאשר ההבדל בין שתי האסכולות מתבטא בשימוש ברגליים בלבד בקיק בוקסינג, בעוד באיגרוף התאילנדי מותר להשתמש גם במרפקים.

אלוף ישראל. ויק טפר ומאמנו אורן ריבקוב (צילום: אנדרי בילבוקי)

ויק טפר בן 12 מקרית ים זכה בתואר אלוף ישראל לקדטים לאחר שגבר על יריב מאשדוד ובקרב הגמר גבר על יריב שמתגורר אף הוא בקרית ים, יוסף לוי, ששיך למועדון אבי תאי בהדרכת אבי בן מוחה. אנדרי בילבוקי בן ה-18, אף הוא מקרית ים, השתתף בתחרות לנוער ומכיוון שבמשקל שלו, עד 69 ק"ג, לא היו מתחרים החליט מאמנו להקפיץ אותו למשקל גבוה יותר, עד 75 ק"ג. גם בילבוקי השתתף בשני קרבות, בראשון הוא גבר על מתחרה מנהריה ובקרב הגמר הוא נוצח על ידי יריב מכפר סבא והוכתר כסגן אלוף ישראל.

בילבוקי סיים גיל נוער והוא יעלה לקטגוריה של בוגרים. כבר בחודש הבא הוא צפוי להשתתף באליפות ישראל לבוגרים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות