fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היו"ר "פוצץ" את משחק

יו"ר הפועל קרית ים רועי עטיה החליט לבטל בשישי שעבר את המשחק של קבוצתו. "נמאס לי, השחקנים לא מגיעים לאימונים אם השחקנים רוצים לרדת ליגה, נרד ליגה

אם חשבתם שכבר שמעתם הכל על קבוצת הכדורגל של הפועל קרית ים אז טעיתם. לקראת המשחק הביתי האחרון של הקבוצה החליט היו"ר רועי עטיה לשבור את הכלים. הוא הודיע לחברת האבטחה שלא תשלח מאבטחים למשחק שהיה אמור להתקיים בקרית ים ביום שישי נגד הפועל בני סמיע. משמעות ההחלטה אין משחק, כי על פי הנהלים של ההתאחדות משחק כדורגל לא יתחיל ללא מאבטחים.

"זו הייתה החלטה שלי, כל משחק אני משלם להתאחדות לכדורגל 3,500 שקלים עבור אבטחה. מדובר בעשרות אלפי שקלים לעונה, עד עכשיו קיבלתי רק חלק מההוצאות. דפנה מההתאחדות לכדורגל נזפה בי ואמרה: 'איך אתה עושה דבר כזה.' אמרתי לה שזו הקבוצה שלי ואני אעשה עם הקבוצה שלי מה שאני רוצה".

בנוסף טוען עטיה, כי השחקנים לא מגיעים לאימונים, גם לכך הייתה השפעה על ההחלטה שלו לבטל את המשחק. "נמאס לי מההתנהלות של השחקנים, בתקופה כה קריטית. אם זה מה שהם רוצים אז נרד ליגה".

yam 01
ככה לא מנהלים קבוצה. רועי עטיה (צילום: איסר רביץ)

עוד שלושה משחקים נותרו לקרית ים עד תום העונה ואולי רק שניים, תלוי בתוצאות. משחק אחד בליגה הסדירה, במסגרת המחזור האחרון, שאמור להתקיים בשישי נגד הפועל בועיינה בחוץ. אכמור, כיוון שאי אפשר לדעת מה יחליט היו"ר לקראת המשחק. אי הופעה נוספת תוריד את הקבוצה אוטומטית לליגה ג'. גם כך במצבה הנוכחי הקבוצה קרובה לירידה לליגה זו. אחרי המשחק בבועיינה הפועל קרית ים אמורה לקיים משחק פלייאוף אחד במקרה הטוב, ובמקרה הרע שני משחקי פלייאוף.

במשחק הראשון של הפלייאוף תשחק קרית ים נגד הקבוצה שתסיים את הליגה במקום ה-12. נכון לכתיבת שורות אלה מדובר באחווה עראבה, אבל זה עשוי להשתנות אחרי משחקי המחזור שיתקיימו היום. הצפיפות באזור התחתית גדולה מאוד. כיוון שקרית ים תסיים את העונה במקום ה-15 היא לא תשחק בביתה משך כל הפלייאוף. המנצחת במשחק הראשון תבטיח את מקומה בליגה ב'. המפסידה תשחק אחרי שבוע נגד המפסידה במשחק המקביל בין שתי הקבוצות שיסיימו את הליגה הסדירה במקומות 13 ו-14. אם קרית ים תפסיד במשחק הראשון היא תצא כאמור למשחק חוץ נוסף, ואם היא תנוצח שוב היא תרד לליגה ג'.

כך או כך, מצבה של הקבוצה גרוע מאוד. אין כסף, השחקנים לא קיבלו את משכורתם, הם ממורמרים ולא מגיעים לאימונים, המורל שפוף ורק נס יציל אותה מחזרה לליגה ג'. עם כל הכבוד והסימפטיה ליו"ר, שבאמת נתן את כל כולו והוציא כספים מכיסו, ככה לא מנהלים קבוצה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות