fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלי כהן: להפסיק את שיטת כיבוי השריפות

בן 40, אב לשתי בנות, מנהל שיווק בחברת החשמל, עמד בראש המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה
אלי כהן (צילום: שאול בכר)
אלי כהן (צילום: שאול בכר)
אלי כהן (צילום: שאול בכר)
אלי כהן (צילום: שאול בכר)

סיעה: עבודה

מי אני: אלי כהן, בן 40 מקרית ים, אב לשתי בנות, מנהל שיווק בחברת החשמל. יו"ר מפלגת העבודה בקרית ים וחבר מועצת העיר בקדנציה הנוכחית. עמד בראש המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה, שימש יועץ פוליטי של ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר, חבר בוועדת מכרזים בעיריית קרית ים, חבר הוועדה לתכנון ובנייה קריות, חבר הוועדה לקבלת עובדים בכירים, חבר דירקטוריון מט"י, יו"ר סיעת הבית החברתי במחוז חיפה של ההסתדרות.

מה אני מציע: "אני מתחייב לשדרג את הניהול העירוני לניהול מקצועי, אחראי, יעיל ומבוקר, למנות מבקר לעירייה, תפקיד שלא אויש מספר שנים, להפסיק את שיטת כיבוי השריפות המושרשת היום בעיר ולהוביל את העיר תחת תוכנית עבודה מסודרת בעלת יעדים ברורים. אני מתכוון להקים מערך ממוחשב, בו לתושב תהיה נגישות לפעילות מועצת העיר, להקים אתר אינטרנט מתקדם לעירייה ומערך לפניות הציבור. להגדיל את תקציב מסגרות החינוך הבלתי פורמאלי, לפתח מערכות חוגים מגוונת, להגביר את מעורבות בני הנוער לקהילה, להחזיר את פעילות תנועות הנוער ולהקים מרכז חינוכי קהילתי שיספק שעות תגבור והעשרה לתלמידים מתקשים. כמו כן, להגדיל את גובה המלגות לסטודנטים, להקים את הסטודנטבוס, מערך הסעות לטכניון, לאוניברסיטה ולמכללת הגליל המערבי עבור סטודנטים תושבי העיר ולדאוג להוזלה משמעותית בארנונה עבור הסטודנטים המתגוררים בעיר.

יש בכוונתי ליצור מקומות בילוי לכל הגילאים בעיר, להגדיל את מספר גני השעשועים בעיר, להקים קאנטרי ולפתח את הספורט בעיר. לשקם תשתיות ישנות, לפעול ליישום תוכניות פינוי-ובינוי בכל רחבי העיר ולהפוך את שכונות המגורים הצמודות לחוף לשכונות יוקרה. במקביל, לפתח את רצועת חוף הים ולשם כך להקים מינהלת לפיתוח רצועת החוף שתטפל באופן מקצועי בכל שלבי הפיתוח, לעודד יזמות עסקית לאורך הטיילת שתוביל ליצירת מקומות עבודה".

למה אני: "אני חושב שתושבי קרית ים צריכים להכין אלטרנטיבה ליום שאחרי שמואל סיסו. חשוב וראוי שיהיו חברי מועצה שלא מסיעת ראש העיר, על מנת להכיל אג'נדות נוספות שיקדמו את העיר ויוציאו אותה מהקיבעון המחשבתי. מבין כל הקריות, לקרית ים יש את הפוטנציאל הגדול ביותר לפיתוח ואחת המטרות היא שהעיר תגיע לעצמאות כלכלית, על ידי פיתוח חוף הים והתחלות של פרויקטים שונים, כמו פינוי-בינוי, שהנגזרות שלהם הן יותר חינוך תרבות וספורט ויותר איכות חיים לתושבי קרית ים לפחות כמו הקריות השכנות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות