fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחש חדר לפינת החי בבית הספר וטרף ארנבות

נחש ארסי
צילום: פנתרמדיה
נחש ארסי
צילום: פנתרמדיה

נחש ענק חדר השבוע לשטח בית הספר היסודי מגינים בקרית חיים. עובדת בית הספר סיפרה, כי אחת העובדות הגיעה בבוקר לפינת החי, הממוקמת ליד מתחם הנהלת בית הספר, כדי לבדוק את החיות, כפי שהיא עושה מדי יום, ולחרדתה גילתה מספר ארנבות מתות. לפני שהספיקה לתהות כיצד זה קרה, שמעה רחש משיח וגילתה שם נחש ארוך מאוד.

העובדת סיפרה: "אני מתה מפחד לחזור לבית הספר. אמרו שמדובר בנחש ענק שהתקרב לפינת החי, כי כנראה הארנבות 'משכו' אותו. אף אחד לא יודע על זה, לא מדברים על כך אולי כדי לא להבהיל את הילדים". בפניות חוזרות ונשנות לבית הספר, נמסר על ידי המזכירות כי ההנהלה ובפרט המנהלת עסוקים מאוד כעת בהליכי סיום שנת הלימודים, חלוקת התעודות וסיכומי שנה ולא התקבלה מהם כל תגובה.

כתבה: נטע פלג

דוברת מחוז חיפה במשרד החינוך כרמלה קנר מסרה: "ברגע שקיבלה את הדיווח, הנהלת בית הספר הזמינה במיידי לוכד נחשים אל פינת החי, שלכד אותו, ואף ערך סריקה באזור לוודא כי אין נחשים נוספים. מודגש כי המקרה התרחש כאשר הילדים לא היו נוכחים בבית הספר".

בתשובתה לשאלה האם ניתן למנוע חדירת זוחלים לבית הספר או כיצד ניתן להתגונן מפני מקרים אלו השיבה "אני מניחה שאלה דרכי הטבע, כדאי לשאול יותר לוכד נחשים המבין את הנושא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות