fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתחם לייף סטייל וספא מתחת לבית

אחרי השקעה של למעלה ממיליון שקלים, נפתח מתחם הלייף סטייל והספא בפרויקט היוקרתי TRIO בכרמל , הדיירים ברי המזל יהנו במריכה חצי אולימפית, בית קפה, מכון כושר ועוד
מתחם הספא בפרויקט אשתר TRIO(צילום יח"צ)
מתחם הספא בפרויקט אשתר TRIO(צילום יח"צ)

המתחם בשטח של 2,800 מ"ר, כולל בריכת שחיה חצי- אולימפית, בית קפה שמופעל על ידי הדיירים, לאונג' לפגישות, חדר כושר וספא, חדרי חוגים וחדרי טיפולים, המשמשים את הדיירים של הפרויקט היוקרתי שהקימה חברת אשדר. כעת נותרו עוד 75 דירות למכירה במתחם.

פרויקט TRIO, הממוקם על רכס הכרמל בצמוד לאוניברסיטת חיפה, כולל 300 יחידות דיור ב- 3 מגדלים יוקרתיים בני 20-21 קומות. שניים מתוך שלושת המגדלים כבר אוכלסו, וכעת נמכרות דירות במגדל השלישי והאחרון.

חדר הכושר בפרויקט אשדר (צילום :יח"צ)
חדר הכושר בפרויקט אשדר (צילום :יח"צ)

בין הדירות המוצעות למכירה בפרויקט, דירות 3 חדרים בשטח של 88 עם מרפסת של כ- 10 מ"ר, מוצעות למכירה במחיר של החל מ- 1.48 מיליון שקל. דירות 4 חדרים, בשטח של 122 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת, שימכרו במחיר של החל -2.200 מיליון שקל. דירות 5 חדרים בפרויקט, בשטח של 140 מ"ר+ 15 מ"ר מרפסת, מוצעות למכירה במחיר החל מ- 2.5 מיליון שקל.

מתחם הספא בפרויקט אשתר TRIO(צילום יח"צ)
מתחם הספא בפרויקט אשתר TRIO(צילום יח"צ)

חברת אשדר, בשליטת קבוצת אשטרום, ובניהולו של ארנון פרידמן נחשבת לאחת מחברות הבניה המובילות בישראל. החברה פועלת בתחום ייזום הבניה למגורים ומתמחה בהקמת שכונות המשלבות בנייה למגורים, מסחר, פיתוח שטחים ירוקים ומבני ציבור. החברה הקימה עשרות פרויקטים הכוללים למעלה מ- 20,000 יח"ד וכיום מעורבת בתכנון ובהקמת פרויקטים למגורים בהיקף של כ- 9,000 יח"ד, הפזורים ברחבי הארץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות