fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה עם איזה עציץ לחג?

עד ערב ראש השנה מתקיים באאוטלט חוצות המפרץ שוק פרחים גדול ססגוני ומיוחד. המחירים נוחים והאיכות גבוהה. שווה
שוק פרחים לראש השנה. חוצות המפרץ אאוטלט (צלם יובל בן שלום)
שוק פרחים לראש השנה. חוצות המפרץ אאוטלט (צלם יובל בן שלום)

עשרות סוגי פרחים מרהיבים היישר מהשדות, זרים צבעוניים, עציצים לבית ולגינה, מארזי פקעות, פיתוחים קסומים כמו צמחי אושר, במבוקים וצמחי אוויר – כל אלה מחכים לכם בשוק הפרחים הססגוני והראשון מסוגו שמקיים באאוטלט חוצות המפרץ. השוק פועל בימים אלה עד מחרתיים, ערב ראש השנה בשעות פעילות המתחם. המחירים שווים לכל כיס.

יובל בן שלום, בעל משק פרחים במושב בשרון, מפעיל מדי שבוע את דוכן הפרחים במתחם, והוא אחראי גם על שוק הפרחים הגדול. "זו הפעם הראשונה שמוקם מיזם כזה בצפון. המטרה היא שאנשים יבואו בהמוניהם לרכוש מתנות לחג במחירים מאוד אטרקטיביים היישר מהחקלאי לצרכן", אומר בן שלום.

שוק פרחים לראש השנה. חוצות המפרץ אאוטלט (צלם יובל  בן שלום)
שוק פרחים לראש השנה. חוצות המפרץ אאוטלט (צלם יובל בן שלום)

בן שלום, 35, ממושב עזריאל שבלב השרון, הוא מגדל פרחים במקצועו, שלמשפחתו יש במושב משק פרחים הקיים כבר 40 שנים. המשק מגדל בעיקר פרחי חורף כמו כלניות, נוריות ונץ חלב, והוא מייצא את רוב תוצרתו לאירופה. הוא עצמו הוא בעל תואר ראשון במינהל עסקים. לישראל חזר לאחרונה לאחר שהות של ארבע שנים בסינגפור, שם היה הבעלים של חברת קוסמטיקה. בן שלום: "זהו שוק ממותג, שרמתו גבוהה והוא מאוד~מאוד מעניין. מלבד מכירה יש בו גם פינת יצירה לילדים הנקראת 'עשה עציץ בעצמך', וילדים בונים עציץ, אותו הם לוקחים לביתם".

לבן שלום חשוב להדגיש את טריותם ואיכותם של הפרחים והצמחים המוצגים בשוק. "במקומות אחרים, אם הפרחים נקטפים, לדוגמה, ביום ראשון, הם מגיעים לחנויות רק ביום רביעי, ובינתיים הם נשמרים בקירור. מכיוון שרוב הפרחים גדלים בדרום הארץ, לצפון הם מגיעים מאוחר יחסית וכל השרשרת הלוגיסטית פוגמת בפרח. הזר נראה יפה רק ביומיים הראשונים. הפרחים בשוק נקטפים יום לפני שהם מוצגים. מאחר שאני חקלאי ומגדל פרחים, חשוב לי להעביר אותם ללקוח ברמת טריות ואיכות מאוד גבוהה, במחירים נוחים ללא פערי תיווך".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות