fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא נאפשר הגדלה, ייצור או אחסנת חומרים מסוכנים במפרץ חיפה"

כך אמר ראש העיר חיפה יונה יהב בדיון שהתקיים היום, שני, על הקמת חוות גז בקרקעות הצפון
יונה יהב (צילום: אירוע בקליק)
יונה יהב (צילום: אירוע בקליק)

ראש העיר יונה יהב ומהנדס העיר אריאל וטרמן ניסו לפוצץ היום, שני, דיון של וועדת העורכים של המועצה לתכנון ובנייה בנוגע לחוות גז חדשה בקרקעות הצפון.

השניים טענו בפני חברי הוועדה כי אין תיאום בין משרד הבריאות למשרד להגנת הסביבה: "לא יתכן כי המדינה סגרה את חוות פי גלילות ששירתה את מרכז הארץ ובמקביל מתכננת להקים חוות גז המגדילה פי 4 את נפח האחסון של הגפ"מ על חשבון בריאותם של תושבי חיפה והאזור. עיריית חיפה לא תאפשר למשרד האנרגיה והתשתיות להתעלם מהדוח של משרד הבריאות ולקדם תכניות הפוגעות בעיר חיפה ומסכנות את בריאותם של תושבי העיר והאזור".

יונה יהב (צילום: אירוע בקליק)
יונה יהב (צילום: אירוע בקליק)

יהב הודיעה לוועדה ואמר: "קטגורית לא נאפשר בשום צורה להגדיל יצור או אחסנה של חומרים מזהמים במפרץ חיפה וכי כל התכניות הקיימות כולם ללא יוצא מכן הכלל חייבות להתבטל ולהידון מחדש בתיאום מוחלט עם משרד הבריאות".

בקשתם של השניים להשהות את הדיון הנוכחי בשלושה שבועות על מנת שהוועדה תקבל קריאת כיוון חדשה נוכח ממצאי הדוח של משרד הבריאות נדחתה על הסף והוועדה הודיע כי אין בכוונתה לעצור את הדיון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות