fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוכבת מכאן

זו היתה השנה של שירי מימון: אקס פקטור, לידה והשקת סיבוב הופעות חדש שנפתח בתל אביב והמשיך בקרית חיים, לא רחוק מהבית שבו גדלה. ל"הד הקריות" היא מספרת איך כל אלו שינו את חייה ועונה לשאלה האם היא דיווה
שירי מימון ההופעה
סוגרת עשור. שירי מימון ההופעה (צילום: דודי חסון)

מחר ב"הד הקריות"

נראה שזו היתה השנה של שירי מימון. אחרי שהפציעה ב"כוכב נולד" לפני כעשור, הספיקה מימון להוציא אינספור להיטים, לייצג את ישראל באירוויזיון, להתחבר לשמעון בוסיקלה ולהפיק מזה סיבוב הופעות, לככב באקס פקטור ולהשיק לפני מספר שבועות סיבוב הופעות חדש.

ילדה קטנה – קול ענק
מבין כל הכוכבים שיצאו מהקריות בעשור האחרון, מימון הגיעה אולי לרמת הסטארית הגדולה ביותר, מבלי להעליב אף אחד. היא נולדה בשנת 1981 בקרית חיים, כילדת סנדוויץ' והתחנכה בשכונת הפועלים הקטנה של שנות ה-80. כילדה תמיד הופיעה בטקסים בבתי הספר בשירה, ילדה קטנת ממדים עם קול ענק. כשהיתה רק בת עשר, הופיעה לראשונה על במת הפסטיגל ולאחריו השתתפה בלהקת הילדים "התהילה" והיתה חברה בלהקת הנוער הלאומי. את שירותה הצבאי עשתה בלהקת חיל האוויר, שם פגשה לראשונה את במאי הופעות הלהקה, צביקה הדר. לאחר שירותה הצבאי עברה לאילת, שם גרה ועבדה שנה וחצי בתור ברמנית וזמרת במועדון. מימון נרשמה לבית הספר לאמנויות הבמה בית צבי, אבל ביטלה את הרשמתה כשהתקבלה לתוכנית הטלוויזיה "כוכב נולד".

שירי מימון ההופעה
סוגרת עשור. שירי מימון ההופעה (צילום: דודי חסון)

את החשיפה הציבורית הראשונית שלה קיבלה כשהתקבלה לעונה הראשונה של "כוכב נולד", שבה הגיעה למקום השני. לאחר כשנתיים, בשנת 2005,ייצגה את ישראל באירוויזיון עם השיר "השקט שנשאר" והגיעה למקום הרביעי. באותה שנה הוציאה את אלבום הבכורה שלה, שזיכה אותה בשלל תארים: זמרת השנה, שיר השנה, פריצת השנה ואשת השנה.

המופע החדש של מימון מגיע בתום עשור של קריירה וכולל שירים מאלבומי הסולו שלה, בעיבודים חדשים ובשואו מרהיב. את השקת מופע הבכורה אמנם קיימה בתיאטרון הבימה בתל אביב, אולם המופע השני התקיים לפני מספר שבועות בתיאטרון הצפון, רק מטרים ספורים מבית הוריה, ושם זכתה מימון לחזור הביתה ולקבל את החום והאהבה מהמקום בו גדלה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות