fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוזרת הביתה

שירי מימון תעלה ביום שבת להופעה במחוזות ילדותה בתיאטרון הצפון בקרית חיים
שירי מימון ההופעה
סוגרת עשור. שירי מימון ההופעה (צילום: דודי חסון)

אפשר לומר שהשנה האחרונה היא השנה של שירי. אבל למען הדיוק, ארבע השנים האחרונות הן שלה. ארבע שנים של התחדשות והתפתחות שגרמה לקהל עצום להתמכר למיניאטורה שפרצה לחיינו לפני עשור, עם שפע כריזמה, רצון בלתי יאומן ויכולת ווקאלית נדירה. בשנים האחרונות אנחנו מגלים את שירי מחדש על כל גווניה – זמרת, פרפורמרית, אדם ובעיקר אחת הנשים הדומיננטיות במוסיקה הישראלית של ימינו.

לאחר שייצגה את ישראל באירוויזיון , הנפיקה מספר מרשים של להיטים והופיעה אינספור פעמים בארץ ובחו"ל, נוצר בשנת 2009 החיבור עם שמעון בוסקילה, שהבשיל לכדי מופע מצליח. יחד הם כבשו כל במה בארץ, אלבומם הגיע למעמד פלטינה, הם הוכתרו כ"הרכב השנה" ומזה ארבע שנים נחשב "המופע המשותף" לאחד המופעים המצליחים בישראל.

שירי מימון ההופעה
סוגרת עשור. שירי מימון ההופעה (צילום: דודי חסון)

במהלך השנים בהן הופיעה עם בוסקילה על כל במה אפשרית, הוציאה שירי את האלבום "שלג בשרב", בהפקתו המוסיקלית של תומר בירן, הפכה לאם טרייה ושימשה כשופטת בתכנית "אקס פאקטור". סיבוב ההופעות החדש – אשר להופעת הבכורה שלו כאמור אזלו הכרטיסים – בא לספק, בין היתר, את הצימאון הגדול של הקהל להופעותיה של שירי ויצא לדרך לאחר תכנון ממושך שהתעכב בשל ההפתעות הטובות בחייה …

המופע החדש ישלב שירים מעשר שנות הקריירה של שירי, ויכלול שירים מאלבומי הסולו שלה ומשיתוף הפעולה עם שמעון בוסקילה, בעיבודים חדשים ובבמה מרהיבה שתספוג את צלילי הפופ הישראלי ע"פ ה-DNA של שירי.

בבניית המופע שירי הקיפה עצמה ברועי זוארץ, האחראי על ההפקה המוזיקלית והעיבודים, בירון כפכפי, שאמון על בימוי המופע ובצוות של שמונה מוסיקאים מוכשרים שילוו אותה על הבמה. בין השירים: אהבה קטנה, גשם שיבוא, שקט שנשאר, חלק ממך, יותר טוב לסלוח, כשהלכת, כמה פעמים, לאן שלא תלכי, שלג בשרב, בסוף יום, תאהבי קצת את עצמך ועוד רבים אחרים.

שירי מימון בהופעה. 5 באפריל, מוצ"ש, 21:00, תיאטרון הצפון, קרית חיים
להזמנת כרטיסים: הדרן 2274* 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות