fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"התאגדות משמעותית יכולה ליצור כוח המשפיע על מחירי השוק"

מודל קהילה עירונית יוצג לראשונה ביריד הנדל"ן בחיפה במסגרת קנייה חברתית-קהילתית לייעול תהליך הרכישה
אסף אנגל (צילום: מאיה דפנא)
אסף אנגל (צילום: מאיה דפנא)
אסף אנגל (צילום: מאיה דפנא)
אסף אנגל (צילום: מאיה דפנא)

ביום שישי הקרוב, יחל יריד דירות במרכז הקונגרסים בחיפה, במהלכו יציעו חברות נדל"ן שונות דירות לרכישה במחירים מיוחדים. על מנת להקל על צעירים רבים עם קבלת ההחלטה ברכישת דירה ראשונה, במסגרת היריד תפעיל לראשונה חברת אנגל שביט, המתמחה בצרכנות נדל"ן חכמה, 'מתחם צעירים' שיציע לבאי היריד לקחת חלק בהרצאות המותאמות לקהל הרוכשים הצעירים.

את ההרצאות יעבירו מומחים אובייקטיבים בתחום צרכנות הנדל״ן החכמה, אשר יעניקו כלים פרקטיים ואיכותיים לרוכשיי הדירות. בין היתר, ההרצאות יכללו מיפוי גורמי ההחלטה ברכישת הדירה – החל מניפוץ 'דירת החלומות' וכלה בתכנון קצר וארוך טווח של פתרון הדיור המתאים לכל משפחה. כמו כן, יוצגו לרוכשים נקודות חשובות בתהליך ניהול המו״מ מול היזמים – מבחינה פיננסית, משפטית ומסחרית.

מנכ"ל משותף בחברת אנגל-שביט אסף אנגל מסביר: ״בשנים האחרונות מחירי הדירות עולים ומרחיקים את הזוגות הצעירים וגם הבוגרים מלרכוש דירה בישראל. שוק השכירות בישראל אינו מפוקח היום על-ידי שום גורם ממשלתי או על-ידי חוק שכירות, ולכן כל מי שגר בשכירות נמצא במצב של חוסר וודאות הן מבחינת האפשרות שיישאר לגור בדירה והן מבחינת המחיר שעליו לשלם עבור השכירות.

"התאגדות משמעותית יכולה ליצור כוח צרכני המשפיע על מחירי השוק ומאפשר הוזלות משמעותיות, לא רק במוצרי צריכה אלא גם במחירי דירות. במקום לשבת ולחכות מאז 2011 לרגולטור שידאג להגדלת ההיצע וייתן פתרונות אלטרנטיביים לשוק השכירות'. ביריד יוצגו אלטרנטיבות שונות לרכישות יחדניות וקבוצתיות באזורים שונים בצפון הארץ", ציין אנגל.

בימים אלו הודיעה חברת אנגל שביט, כי הם צפויים לפתוח קהילות עירוניות נוספות לרכישת דירה בפרויקט מגורים בעפולה ובחיפה. עד כה נרכשו באמצעות הקהילות העירוניות של אנגל שביט 200 דירות, בחיסכון מצטבר של יותר מ- 35 מיליון שקלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות